Wil de Toog gangers niet echt vervelend doen overkomen maar hij smaakt me toch lekker die Singha zo op het balkon met deze temperatuur en uitzicht, sorry hoor voor het ongemak :cheer:lol2:cheer:lol2
het is je gegund:chin:. Nog even en dan zit je net als ons weer in het koude en natte Holland
. Ik ben nog steeds aan het aftellen is het al 25-12??
TNX Rick, en ik gun het ook iedereen zaterdagavond ben ik weer terug en ga zondag meteen weer aan de slag goed voor het ritme en zal wel weer even op die roze wolk zweven voor een paar dagen.
Dat zal niet meevallen Jan,ik weet er alles van de laatste keer op zondagavond terug gekomen en meteen maandag weer aan de gang⊠Nu ook weer ik kom op dinsdag terug en woensdag weer werken.
Ik hoop dat de roze wolk maar weer lang mag duren,het is vaak veel te snel voorbij.
Vrienden aan den toog de nominaties Wereldwijzer Community Verkiezingen 2010 zijn begonnen ik heb verschillende linken geplaatst in het sticky gedeelte van het reiscafe op het Thailandforum!!
Ik vraag niet veel,maar gelieve ff rustig doorlezen kies ergens op het Thailandforum een onderwerp uit,dat voor jou het meest in het oog sprong dit jaar en je klikt een link aan en zet je antwoordt.aub:voor mij zijn deze verkiezingen erg belangrijk als ook voor de meeste hier op het Thailandforum!!Wij willen dat Thailand eruit komt als nr1 op alle nominaties!!
Verleden jaar zijn we met de meeste prijzen gaan lopen,dit jaar moeten we nog beter doen!!
Hoe staat het ervoor met onze Dave dat vind ik veel belangrijker DAVE NUMAN waar ben je ?
Dave heeft momenteel griep,zit thuis uit te zieken!!
Wat wil je met deze koude temperaturen,Jan!!
Heb je PB binnen George maar krijg beantwoorden niet open op me iPhone omdat die vervelende link naar andere topicâs mijn beantwoord optie blokkeerd, spreek je later ga afsluitenâŠ
8000 maar geen leven in de brouwerij !!!
Ik heb het allemaal ingevuldâŠEen natuurlijk over Thailand Forum lol2:chin:
@george ik kom op je vraag terug.
je moet een nominatie terug plaatsen Rik,omdat je 2 namen hebt vermeld namelijk Dave Numan en Jan Aalstede ff kijken en terug je nominatie geven!!
Jongens heeeft er iemand een weblog gemaakt inverband met Thailand,graag hier fff bekend maken aan den toog,dan kunnen we 1 naam uitkiezen en de persoon nomineren!!
Heyheyyyy⊠wedstrijd van de Vlaamse krant: âde gentenaar/het nieuwsbladâ voor het beste cafĂ© van gent. De Hotsy Totsy van Marie (mân vriendin) staat voorlopig op nr.1!
Hier even een linkje naar de site, tof interview met fotoâs!!!
Dave toch volgens mij daar waar hij altijd fotoâs voor nodig heeft om het weblog aan te vullen.
Al een paar dagen een stevige bries hier in Huahin ten sterkste afgeraden om je in de zee âGolf van Thailandâ te begeven golven van wel 2 meter hoog, je waait met recht uit je hemd vandaan.
Tsja Jan,in de toekomst ga ik niet meer in de maand oktober naar Thailand,ik heb meer regen dan zonnige dagen gehad!Dus zal het february,mei en december worden.
In iedergeval profiteerd er nog maar van die paar dagen die je resten!!
groetjes:georges.:dag:
Dan is het opgelost,vrienden hier op het thailandforum voor de weblog nemen we Dave Numan!!!Mensen die nu even komen kijken aan den toog,de community verkiezingen zijn begonnen.
Heb in het sticky gedeelte(helemaal hierboven)een aantal links geplaats,gelieve u stem uit te brengen op het geen de andere leden van het Thailandforum al volbracht hebben!!!
Dit jaar willen we terug als eerste eindigen op de community verkiezingen 2010!!
groetjes en bedankt voor jullie medewerking!!:dag:
Als er iemand plannen heeft om naar Samui te gaan. Best uitstellenâŠgeen stroom op het hele eiland. Men verwacht dat dit een dag of twee, drie zal duren.
Ook Hat Yai is best te mijden. Het water staat er tot aan de eerste verdieping!!! Fotoâs hier
Het is nu eenmaal niet de beste tijd en is het wat wisselvallig qau regen is het hier althans wel mee gevallen, de eerste week in de omgeving van Chiangmai was ook wel goed we zijn hier de 19de gekomen en toen was het prachtig weer met in de namiddag en avond soms een stevige regenbui, van donderdag tot afgelopen zondag in Bkk geweest was ook wel ok.
Nu schijnt de zon weer vol op maar er staat een flinke wind helaas waren de ochtenden gisteren en vandaag niet zo geweldig want dan vindt ik het altijd lekker om even wat te zonnen omdat het dan niet zo heet is althans het gevoel van de zon dan wie zo brand.
Morgen gaan we vissen bij een vriendin van ons bij haar bouwproject Subsiri Huahin en dan als de vangst goed is steken we de Bbq aan.
Groetjes :dag:
** Marie Follebout: Hotsy Totsy is gewoon mooiste en gezelligste café van Gent **
[ul]
[li]dinsdag 02 november 2010, 07u30[/li][li]Auteur: Rudy Tollenaere[/li][/ul]
[ul]
[li]Automatisch afspelen[/li][li]Stop automatisch afspelen[/li][li]Vorige[/li][li]Volgende[/li][li]Bekijk groter[/li][/ul]
[ul]
[li]opnieuw afspelen[/li][li]deel op Facebook[/li][li]deel op Twitter[/li][li]mail naar een vriend[/li][/ul]
[ul]
http://www.nieuwsblad.be/Assets/Images_Upload/2010/11/01/IMG_8307.jpg.h380.jpg.568.jpg
http://www.nieuwsblad.be/Assets/Images_Upload/2010/11/01/IMG_83041.jpg.h380.jpg.568.jpg
http://www.nieuwsblad.be/Assets/Images_Upload/2010/11/01/IMG_8317.jpg.h380.jpg.568.jpg
http://www.nieuwsblad.be/Assets/Images_Upload/2010/11/01/IMG_8340.jpg.h380.jpg.568.jpg
[/ul]
Op de toog gaan liggen wil ik nog wel eens doen, maar ge gaat mij niet tot verdere escapades dwingen. De mensen moeten stemmen op het café!
Jan Vens
[ul]
[li]Vorige[/li][li]1 van 4[/li][li]Volgende[/li][/ul]
ADHESE IMU (in artikel) - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE TEXTLINK - NIET VERWIJDEREN
Alles over
[ul]
[li]Gent[/li][/ul]
GENT - Hotsy Totsy, het café aan het nummer 1 van de Hoogstraat, op de hoek van de Oude Houtlei en de Poel, is volgens onze lezers momenteel nog altijd het beste café van Gent. Toen we dat gisterenavond persoonlijk gingen meedelen aan Marie Follebout, nam die in alle vriendelijkheid nog wat extra promotiemateriaal in ontvangst: een stapel bierviltjes met reclame voor Gentenaar.be. We vroegen haar in ruil wel om even op de toog te gaan liggen!
'Het geeft natuurlijk wel een heel leuk gevoel, al moet ik toegeven, het is niet aan mij om met die eer te gaan lopen. Mensen zeggen mij wel eens: *wat weet jij van dit café, je was nog niet geboren toen het al furore maakte*! En dat klopt natuurlijk. Ik ben amper 26', vertelt Marie Follebout, die sinds een paar jaar samen met Lara Haeck verantwoordelijk is voor het café dat groot gemaakt is door Motte Claus.
âLara doet vooral het zakelijke, ik het artistieke en ik sta ook in voor de public relations. Ik herinner mij het moment dat ik hier de eerste keer kwam nog heel goed. Ik was 18, en een jongen waarop ik verliefd was (het is nu nog mijn lief!), was hier aan het poolen. Ik had hier een date met hem. Ik was meteen verkocht toen ik het interieur hier zag. Ik voelde mij hier ook meteen thuis. Tijdens mijn studies (Follebout studeerde communicatiewetenschappen), ben ik hier als student komen werken. Ik had ook al in het SMAK-cafĂ© gewerkt. En op een bepaald moment kreeg ik de gelegenheid om mij hier in te kopen.â
Wat de troeven van de Hotsy zijn? Het interieur natuurlijk. Geef toe, het is toch wel echt een heel mooi café hé. En het heeft een geschiedenis en reputatie, waar wij nu de vruchten van plukken. Het publiek is denk ik de laatste jaren wel wat verjongd. We organiseren ook vanalles: van oktober tot eind april _ we zijn echt wel een wintercafé _ is er toch drie tot vier keer een muziekavond: jazz, blues, chanson. We zijn denk ik één van de weinige cafés in Gent waar nog Frans chanson gebracht wordt. En tijdens de Gentse Feesten programmeren we hier ook tien dagen na elkaar.
Bovenop die muziekoptredens is er elke derde maandag van de maand een Gentse quiz, en de eerste maandag van de maand is er een avond met zeg maar poëzie, stand-up door de Sprekende Ezels en de Wolven van La Mancha (waar ik ook bij was en waardoor ik het café ook beter leerde kennen).
Sedert een tijdje programmeren we de eerste zondag van de maand ook Hotsy hop: dan zetten we een deel van de tafels en stoelen aan de kant en is het swingen en dansen geblazen met de Gentse hoppers, in de stijl van de jaren, twintig, dertig, veertig.
En er staat hier _ en ze worden alsmaar zeldzamer in het centrum van Gent _ ook een poolbiljart. Volgende zondag starten we hier een pooltornooi, maar dat is al volzet. We gaan dan op zoek naar de beste poolbiljarter van Gent!â
Hoe het komt dat wij op één staan? Door al de elementen van hierboven zeker? En ja, we hebben ons mailbestand natuurlijk gebruikt om promotie te maken. En we spelen het ook via Facebook, een medium waar je vandaag niet meer omheen kan. Reken er maar op dat ook het artikel dat je nu schrijft, ook heel snel via Facebook een eigen leven zal gaan leiden!â
Stemmen voor het beste café van Gent kan via deze speciale wedstrijdpagina.
De myspacepagina van Hotsy Totsy vind je hier.
De Facebookpagina van Hotsy Totsyvind je dan weer hier.
De Jelle zal fier zijn hééééééééééééé PROFICIAT !!!