Klinkt goed, Jan… Ik kijk alweer uit naar volgend jaar lol2
Kijk ook al weer uit naar de volgende keer ondanks dat ik nog hier zit, vandaag de trekking in de Thaise loterij een heel boekje gekocht als die valt 78 miljoen Bath dan blijf ik nog wel even.
lol2
En als mijn nummers hier vallen, sta ik volgende week op je stoep!lol2lol2lol2
Lijkt me een geweldig goed plan, zo ga even de vrouw ophalen bij de kapsalon ivm een bewassing van het haar, daarna even naar Market Village shopping center want me data tegoed is weer eens op zit nu op de gratis Wifi van het hotel.
Spreek je later :dag:
yooooow!!!:dag:
Ben nog maar even blijven hangen in het restaurant gedeelte van het hotel met een paar bakken koffie want ze heeft nog 2 personen voor haar dat betekend in Thailand dat je volgens onze begrippen er nog 10 voor je hebt, ach ja komt de koffie hier ook op en 78 Bath voor een pakje Marlboro kan je de kop ook niet kosten :cheer:
Neem maar veel pakjes Marlboro naar het vliegveld Jan,want daar kost het bijna dubbel in prijs!!lol2lol2
Elke keer dat ik naar thailand ga slaan de sigaretten op,wat zal het zijn volgende keer 80bath?lol2lol2
nog een prettige week Jan!!
georges.
Dank je George.
Hallo allemaal,
Na een weekje geen internet (of heel weinig) ben ik weer helemaal terug ![]()
Heb ik nog wat gemist?
Ja Rik,het is aan u om ene te geven aan den toog!!elke keer gratis drinken daar worden we ook niet rijker van!!lol2lol2
8000 voorbij…
http://www.wereldwijzer.nl/177148-albums3206-picture23446.jpg
http://www.wereldwijzer.nl/177148-albums3206-picture23447.jpg
Nou proost dan maar allemaal :chin:
Jammer vandaag weer geen prijs in de loterij (Thailand)
Op naar de 10.000 :cheer:
Weet wel dat ik de jackpot niet heb maar moet nog even de lijst halen om alle nummers te bekijken.
Jelle nu wil mijn madame daar naar toe !lol2
We hadden helemaal niks deze keer,ach we kunnen ook niet altijd wat winnen. Nu maar hopen op de volgende keer haha
De helft is ook genoeg om wat langer te kunnen blijven Jan lol2
Hoe is het nu met je huis Frans?
Neem ik ook genoegen mee zoals het spreekwoord luid, een kinderhand is gauw gevuld…