Thailand zever-topic: Aan den toog

15 euro van de visum een paar compsunties,een nacht in het hotel die ik ben mislopen.
Zou het eerlijk gezegd niet weten Frank;maar kan maar proberen.lol2lol2

Soms meer papier- en koppijn-werk dan het opbrengt !

Moet maar een emaitje sturen Frank,we zullen wel zien hoe het gaat evoluren!!
groetjes:georges.

Goede morgend iedereen hier aan den toog,de eerste nacht in mijn eigen bed geslapen,het voelt toch raar aan.
Ben opgestaan met hoofdpijn en momenteel ben ik het thaiforum aan het af schuimen voor enig nieuws.

En ik zie dat er niemand meer online is op het thailandforum,dus wordt het hoog tijd om mijn bed te gaan opzoeken,goede nacht iedereen.
georges.

slaapwel Gg!!!:dag:

:chin:goede morgen een iedereen Thailand houd er rekening mee dat de wintertijd hier in europa is in gegaan dus er is weer 6 uur tijd verschil .
George al over de jetlage heen?

Morgend Fransjes,de vermoeid is nog altijd aanwezig,heb dikwijls de neiging om,om te vallen(geen grapje)waarschijnlijk ƩƩn of andere bacterie opgedaan in Thailand,weet het niet maar ik sta zwak op mijn 2 benen.

Zo weer terug in Huahin na een paar dagen Bkk eergisteren avond een haloween party bijgewoond was wel lachen om die verklede thai’s in het rond te zien lopen, en gisterenavond een 4 uur durende boottocht over de Chao praya rivier ten behoeve van een goed doel qau entreegeld en wat de society geust’s nog hadden gedoneerd.
Moet eerlijk zeggen dat ik niets heb gezien of gemerkt van het voorspelde wateroverlast in Bkk misschien moet het nog komen of heeft men de zaak iets teveel opgeblazen.

Er is wel degelijk wateroverlast Jan (chao phraya river,kant tonburi)heb 3x kortelings het traject van phra athit naar Nonthaburi gedaan,en ik moet zeggen dat ze over dit traject met grote waterpompen alles terug de rivier in pompen!! verschillende tempels en huizen aan de oeverkant staan onderwater(waardat er geen versterkte betonnen blokken staan,daar is het pure ellende.
Dit kan je als je s’nachts vaart niet waarnemen met het blote oog.
Ietsje verder van de pier phra ahtit richting "santichaiprakarn park(fort sumen)zijn er gedeeltes onderwater.
Hoe is het weer momenteel in Hua hin Jan?bewolkt met af en toe een regenbui?
In iedergeval nog veel prettige dagen toegewenst in Thailand Jan!!
groetjes:georges.

In iedergeval de locaties welke ook werden doorgegeven via Thaivisa was niets aan de hand.
Ben pas in de namiddag gearriveerd in Huahin het was licht bewolkt en er waait een stevige en frisse wind.
Nog 6 dagen en we gaan ook weer huiswaarts maar voor nu gaan we het er nog van nemen.

Je hebt groot gelijk Jan,pakt er nog ene van mij!!
In iedergeval nog een prettige vooravond toegewenst (th+6)de klok is een uur teruggezet bij ons.:dag::dag::dag:

Heb ik gedaan George 2 halve liters Singha genuttigd bij het eten.
Sta dagelijks in contact met de thuisblijvers dus is de ingang van de wintertijd mij bekend, plus gebruik ik me iPhone met Dtac sim met internet dus zodra ik behoefte heb aan nieuws van het thuisfront ga ik even koekeloeren op me app’s, weet ook dat Fctwente de lijst aanvoerd en dat AJAX heeft gewonnen na een gelijkspel vorige week tegen Excelsior.

Sanuk Sanuk.

Weer terug in Gent na een weekendje in de ardennen. Was leuk, lekker rust met jacuzzi en sauna… Ennnn ik heb voor de hele familie (25 man) Miang Kam gemaakt! Heel goed gelukt.
Vandaag wel wat last van m’n keel.

Jan, veel plezier nog voor je laatste weekje.
Georges, vertrek jij in december alweer richting Thailand??? nice one! :dag:

Ja Jelle,hoe rapper hoe beter,voel me niet op mijn gemak.
Ik heb momenteel voor niets goesting(moet nog allerlei karweien doen in de hof,maar ik geraak niet verder dan mijn pc)
Gelukkig dat ik pas woensdag moet gaan werken.

Hey Georges,ik had effe n vraagje over Chiang mai.je had nu in shutimol residence verbleven he… was het lannathai guesthouse waar je vroeger verbleef gesloten ofzo? omda ik binnekort ook daar ben voor n weekje en nog men slaapplaats moet zoeken daar.groetjes

Neen het lannathai guesthouse is niet gesloten Asiaman,ik heb daar ook verbleven (2nachten)voor slechts 300bath!!
je kunt daar s’morgens ontbijten en het guesthouse heeft ook 2 pc om te internetten.
Alsook de kamers kunnen geluidsdicht gemaakt worden;tv +hot en cold water.
Als je het vraagt kan je kamer elke dag verschoond worden(zit in de prijs inbegrepen)
Doen Asiaman is guesthouse ligt een scheet ver van deeanusarn market alsook het beroemde nightbazaar.

Check zeker ook eens de Gap’s guesthouse: niet duur, zeer mooie kamers als je voor de iets grotere opteert en mooi/rustig gelegen. Hun vegetarisch buffet aanb 90 bht/pp is zeker ook de moeite!
http://www.gaps-house.com/

Grts,

Jelle

thanks Georges en Jelle,nu heb ik toch al n paar plaatsen waar ik terecht kan…

Ha die Jelle,

Blijf nog tot donderdagochtend in Huahin en ga dan richting Bkk een hotel geboekt in sukhumvit soi 4 even midden in de entertainment dan zaterdagochtend naar het vliegveld.