Thailand zever-topic: Aan den toog

Tsja Dave,in iedergeval wens ik je nog veel sterkte,hoop dat je snel uit deze vicieuse cirkel geraakt.
Georges.

1 like

@Dave, veel sterkte de komende tijd, zet eerst alles prive eerst maar weer op de rails dat is belangrijker dan het ww thaiforum

1 like

kop op Georges het is nog minder dan 40 dagen voor je haar weer ziet, het is heel zwaar dat snap ik maar voordat je het door hebt zit je weer samen aan een lekker singha :kus:

Al een tijdje niets van Baco gehoord…

Was nog actief op 27/10/10 om 07.35 u !

Sawadeekrap,

Vandaag maar weer even een bezoek gebracht aan de Four face Brahma bhucha Chanting aan de Sukhumvit rd Ploenchit te Bkk.
Daarna naar het Lumpini stadium wat spullen van Twins en Windy aangeschaft en vervolgens wat lopen slenteren en eten in MBK.
Vanavond staat er een halloweenparty op het program ben benieuwd.

Hoe zou 't nog met Esther zijn, het is zo stil.
Geen nieuws is goed nieuws zullen we maar denken.
En als ik het goed voorheb, is de Georges vandaag terug in 't land.>>>
Laat die foto’s maar komen Georges !

Jan hoe is het in MBK?

Ziet het allemaal weer goed uit?

Hoi Iyong,

Denk dat je het verward met Central World daar ben ik wel langsgekomen maar niet binnen geweest.

Net voor de eerste keer zelf sticky rice with mango gemaakt… mmmmjammm!

Ik kwam in de toko verse Thaise mango tegen en ik kon me niet inhouden.

Supersimpel en zo lekker! Was ons ontbijtje daarnet :smiley:

Grts,

Jelle

Ja je hebt helemaal gelijk.

Kreeg wel een notificatie binnen via Thaivisa dat er een bedrijfsongeval had plaatsgevonden tijdens constructie aldaar.
Verder weer een gezellige avond achter de rug te Bangkok ondanks het feit dat hoe laat je ook door de straten begeeft er vrijwel altid een trafficjam is.
En ondanks de economische crisis de plaatsen waar dan hoofdzakelijk de Thais komen het nog aardig gevuld is.

Hoi vrienden ben weer terug thuis!!
Met 2 uur vertraging zijn we vertrokken vanuit Istanboel.
Ben momenteel knock out,moet een paar dagen bekomen van de Thailandmicrobe!!

:chin:George het is zo December dan ging je toch alweer ik kan helaas nog niet weg door dat er toch water schade is moet wat extra geld regelen om alles te herstellen.

het is maar erg rustig hier :ninja: niemand te zien ik neem maar snel een lekkere chang en zet hem op de rekening van esther die momenteel lekker in thailand zit en dan kom ik vanavond later nog wel even kijken of er hier meer mensen zijn dan nu

Georges buiten de vertraging om een goede vlucht gehad ?

op de vlucht van Bangkok naar Istanboel had ik te beschikking van drie zitjes die leeg waren,heb goed geslapen op het vliegtuig Dirk.Ook nog ff vermelden dat ik gisterenavond alleen op de airportbus zat,voor de verandering.

Welkom thuis Gg, zonder veel problemen deze keer :chin:!

Tsa Frank moet nog een schade formulier invullen,betreffende visum en overnachting in de luchthaven terwijl men een hotelkamer had belooft!!

Is het de moeite wel waard ?