We rijden op dit moment althans het lijkt wel op varen van Petchaburi naar Huahin een regen en een onweer waarvan je de weerga niet wilt weten ondanks dit noodweer een geweldige avond gehad bij The Highway een restaurant langs de weg bij Petchaburi richting Cha-am Huahin met goed eten en live-muziek.
hola georgessiam!
zie dat je momenteel in Barbiekokkie (zoals mijn dochter van 3,5 dat zo mooi zegt) zit!
wel eind januari s nog een eindje weg maar k krijg toch een klein bitje een warm zweterig gevoel vanbinnen als k d berichten hoor over Thailand, en t komt nog niet door de zon!
hoe s d toestand ginder, of kan je me een site doorverwijzen waar we op de hoogte kunnen blijven van de āreĆ«leā situatie in Bangkok & de rest van Thailand?
merciekes!!!
Mvg
Goeiemogge⦠geeuw, net wakker (heb een paar uurkes hier in t hotel gemaft, was al van 13.00 deze middag in de weer.
Moet je nu eens weten: heel de middag in de hotsy totsy geweest, er waren opnames voor āPeter Liveā met Eddy Wally!
Wat een grappige en lieve kerel is dat toch!lol2lol2lol2
Grts,
Jelle
ik zit in een vliegmachine haahahahahhahah
Moet er gin sacoche saan 5555555
Dag lieve mensen ā¦
Vrijdag kijken naar peter live: Eddy doet een J. Cash versie van āmarktskramerā. in de HT! eigenlijk best wel cool, hoor!
Als deze muziek in Esther haar oren klinkt dan gaat het donderen ā¦lol2
ze vind mijn muziek '60 &'70 niks lol2lol2
In mijn vinylcollectie zit niets anders dan dat!lol2lol2lol2. plus af en toe een verdwaalde new beat plaat uit de acid-periodeā¦
pink floyd, Steely Dan, Bob Dylan, Cat Stevens, Alan Stivell, The Stones, The Beatles, Van Morrison, The Police, Bowie,⦠lovce the sh#t!!! ![]()
Mijn vriend vanavond Campos de LUZ ( garnacha ) lol2
Spaanse vriend ( of kompaan ) hƩ lol2
MMMMMMMMMMMetttttt garnacha:cheer::cheer:lol2lol2
lol2⦠Ik heb verleden weekend nog kennis gemaakt met een heel lekker merlotje uit den Delhaize. En niet duur!.
Het hoeft niet duur te zijn!!!
Deze is rond de 4 a 5 euro !!!
:dag::slapen: OF BIJN lol2:chin:laatste glas
slaap ze, Frank. Ik studeer nog wat voort aan mān rijbewijsā¦
:chin:
Het nieuws van de dag,heb juist mijn vriendin uitgewuifd want ze vertrekt met de bus terug naar haar woonplaats(phraibueng:Isan Country)
Ikzelf ben maar wat aan het aanklooien:pintje drinken,internetten,straks nog een busticket kopen voor de rit naar Survarnabhumi.
Momenteel ben ik een beetje down,omdat ik weet dat het vanavond weer zover is(back to home)
Goed om te zien dat het hier aan den toog nog steeds ābusiness as usualā is !
Ik verwacht ook komende tijd niet veel hier te zijnā¦voorlopig wat andere dingen aan mān hoofd. Life is a rollercoaster at the momentā¦
Georges, goede terugvlucht !!!
Bedankt Dave!!
@ Dave just sit firmly and hold tight at the end itās always straight.