Thailand zever-topic: Aan den toog

In Gent is eigenlijk alles perfect te bereiken met het openbaar vervoer en de fiets… Dus eigenlijk nog geen nood aan gehad. Maar ja, voor sommige jobs, grote inkopen, etc kan het toch handig zijn, dus ga ik er nu maar eens voor.

Hier is het wel bekend dat universitaire studenten geen tijd maken voor dit , en dan op het laatste moment moet dit er toch eens van komen !

Allé succes het vat is leeg :dag::dag::slapen:

Slaap ze!:dag:

Goede morgend vrienden,ben juist aangekomen in Bangkok.
En momenteel is het lichtjes aan het regenen,waar heb ik dat nogals eens gehoord het woordje#regenen??#
Nu momenteel verblijf ik in four sons house,een scheet ver van de beroemde Chao Phraya river.
Wat me opvalt,is dat de river uit zijn voegen is getreden,gedeelte van het santichai prakorn:park aan het fort Sumen is ondergelopen.
Ook valt me op dat de rivierexpress boten tegen een wandelgangetje rustig van het ene punt naar het andere punt varen.
Wat staat er vandaag nog op het programma,als het weer het toe laat,gaan we vanmiddag naar de plaatselijke dierentuin.
Moest het toch voort blijven regenen,dan wordt het een ritje naar de shopping mail #pink klao#mijn vriendin kan er maar goed bij varen!!

Hoi Fleurtje was gisteren ff op het forum(2min)teveel pijn.
Nu vandaag gaat het wat beter,heb momenteel geem extreme pijnen om in mijn bed te verblijven.
Nu vanmorgend vroeg hebben we de taxi van Koh Samet naar Bangkok genomen.
1/wou mijn rug niet extra belasten als ik met de bus ging.
2/had geen zin om met mijn bagage te sleuren.
In iedergeval bedankt voor je belangstelling Fleurtje!!
Nog een tip voor de mensen,als je naar een massage salon gaat doet dat voordat je gaat eten,niet direct daarna(het kan soms winderig zijn in de broek,als jeweet wat ik bedoel!!lol2lol2)

Ik las het ook op livescore,dacht eerst dat er een typfout was,maar toen ik de doelpuntenmakers zag in een andere vakje wist ik het meteen.
Tsja,denk dat Mario Been met zijn twee benen buiten licht bij Feyenoord.
Waar waren de tijden met onze kromme Willem Van Haenengem???
Ook nog ff vermelden dat de prijzen van de riverboot express is opgeslagen met 1 bath.
Men betaald nu 14 bath,inplaats van 13 bath.

Heeft men last gekregen van een RSI of iets dergelijk want wat is het stil hier…

in indonesie en vandaag is hij inderdaad uitgebarsten ook heeft de aardbeving een tsunami veroorzaakt aan de zuid kant van sumatra (geen gevaar voor thailand) maar het is inderdaad wel heftig in de regio zuid oost azie

lol2lol2 er zijn ook nog mensen die overdag werken en dat doen zonder computer of internet wat wel weer als voordeel heeft dat rsi niet zo snel toeslaat:cheer::cheer:
dat het hier stil is heeft er toch vooral mee te maken dat somige vrij constante bezoekers hier nu in het mooie maar natte thailand zitten

en dan vind jij het gek dat ze je een iets te harde massage geven, ik begin te denken dat het niet echt een ongelukje was lol2lol2lol2lol2

http://members.upc.nl/h.vanwitzenburg1/diverseW/windlaten.gif

Georges in z’n jonge jaren lol2

Volgens mij was die masseur bedwelmd lol2lol2

Al 56 doden door overstromingen in Thailand
Belga
di 26/10/2010 - 15:50
In Thailand loopt het dodental bij de overstromingen verder op. Volgens officiële cijfers heeft het wassende water nu al aan 56 mensen het leven gekost. Naar schatting 3 miljoen mensen zijn getroffen door de watersnood.
De overstromingen begonnen twee weken geleden, maar eisen steeds meer slachtoffers. Het regenseizoen is Thailand valt dit jaar veel zwaarder uit dan normaal. Volgens de plaatselijke autoriteiten gaat het om de zwaarste regenval in tientallen jaren.

Belga
25 provincies in het noorden, het noordoosten en het centrum zijn het zwaarst getroffen. Op verschillende plaatsen zijn wegen en spoorlijnen onbruikbaar geworden.

Veel overtollig water vloeit nu naar lager gelegen gebieden in Thailand, onder meer naar de hoofdstad Bangkok. Het waterpeil van de Chao Phraya-rivier is er zo sterk gestegen, dat verschillende wegen en huizen in Bangkok onder water staan. In sommige buitenwijken staat het water kniehoog. Met man en macht worden tijdelijke dammen aangelegd.

Het regenseizoen in het gebied duurt normaal gezien van half mei tot september of oktober, maar duurt dit jaar langer. Het Koninklijke Departement voor Irrigatie verwacht dat de grootste problemen tegen half november van de baan zouden moeten zijn, als de regen wat

Merde. 't Blijft maar duren voor die mensen…

Het ergste moet nog komen voor BKK!
De koning is een kijkje komen nemen ( vanuit het ziekenhuis waar hij reeds meer dan een jaar verblijft ) en heeft 10 000 000 bath gegeven voor de noden maar er zijn reeds meer dan 1 000 000 daklozen …
Das 10 bath per …

Er zijn toch wat achterblijvers waarvan ik vaak genoeg Posts’ meldingen krijg overdag juist als ik gewoon in Nederland vandaar eigenlijk.

Gisterenavond heeft het hier flink geonweerd en geregend en ziet deze ochtend er voor het eerst uit sinds de 19de dat we hier zijn neergestreken dat de zon het moeilijk gaat krijgen om door te breken vandaag maar wie weet.

Morgen even terug naar Bkk voor 2 dagen oa een charity bijeenkomst bezoeken met zang en dans waarvan de opbrengst gaat naar een weeshuis en even naar Lumpinistadium om wat boxinggear aan te schaffen voor me zoon.
Daarna weer terug naar Huahin waar we tot de 4de nog gaan verblijven dan weer naar Bkk om de 6de weer huiswaarts te keren wat zijn die 24 dagen toch weer snel gegaan…

Goede middag of morgend voor de mensen in Nederland of Belgie!!
Vanmorgend hebben we een boottochtje gedaan op de Chao Prhaya river,en zojuist zijn we terug van een paar uur Dierentuin(heb me laten filmen tijdens een show met een dikke slang rond mijn nek,heb hem ook een kusje gegeven)
Wat kan een slang toch zo stinken,bahh,maar het was leuk.

Morgen is het de laatste dag Dat ik in Bangkok vertoef,savonds spijtig genoeg vertrekken(23:30pm)
De druiven kunnen zuur smaken(afscheid nemen van mijn vriendin)het is wel maar voor een maandje,maar het zijn toch 37dagen vooraleer ik ze terug zie!!
Oja,mensen nog ff zeggen dat als je van plan bent om naar Nonthaburi per boot te varen via PraAhtit,kan het wel 60minuten duren eer dat je daar aankomt(riverexpress boten gaan in een wandelgangetje naar Nonthaburi!!
Aan de overkant (kant Wat arom)zijn er verschillende huizen en tempels onder water,daar wordt volop met waterpompen gewerkt,

Tsja,was toch wel een beetje gejeneerd.
Kon hem moeilijk tegenhouden!!lol2lol2