Ik kan niet wachten Rik :vak02:
En te eindigen want het is bloedheet vanavond weinig afkoeling maar ik klaag niet.
lol2 ja dat moest er nog bijkomen beetje klagen over de warmte terwijl wij hier weg waaien en verregenen lol2 Neem nog maar een lekkere Singha proost!
Liefst niet dat massagesalon van Georges bezoekenlol2lol2lol2
Ben wel een beeeeeeetje jaloers op jullie !
Heb je nog plannen Fleur om het mooie LOS te bezoeken?
Omdat ik me 500st post heb behaald trakteer ik iedereen op
Proficiat Iyong!! dat er nog veel mogen volgen.
Zeer zeker Iyong, maar mijn volgende reis ligt vast, dat wordt India in januari. Naar LOS keer ik zeker nog terug, maar kan nu nog niet zeggen wanneer. Hangt ook wat af van de financiën …:mad:
Tja, als je dit forum blijft volgen dan ontkom je er niet aan hé, het blijft aan je trekken …
Hey Georges is op het forum ! Hoe gaat het Georges, is de pijn te dragen ?
Volgende keer laten masseren door een mooi meisje ipv een worstelaar hé lol2
Ik weet niet of onze Rotterdamse Esther in het verre Thailand de verrichtingen van haar favoriete voetbalclub Feyenoord volgt, maar mocht het niet zo zijn, dan hier speciaal voor Esther nog even de uitslag (en nee Esther, het is GEEN typefout…).
PSV - Feyenoord 10 - 0
O, de uitslag is overigens niet geflatteerd…het had ook zo 15-0 kunnen zijn…
lol2lol2lol2lol2lol2lol2
Nou de eerste beelden verschijnen op het nieuws van waar het water een week geleden nog 2 meter hoog in tussen en rond de huizen stonden.
Sumatra aardschok 7.5 schaal van Richter zover bekend geen gevaar voor Thailand aan die zijde.
Pfff, 't is daar serieus aan 't rommelen in de regio… Overstromingen, tyfoons, aardbeving. Zo vaak zijn het mensen die al bijna niets hebben, die dan nog eens alles kwijtraken.
Ik neem een shotje van die fles sangsom… proficiat met je 500ste posting, Iyong!
Grts,
Jelle
ja en dan staat er nu ook nog een vulkaan op uitbarsten het is inderdaad goed mis qua natuur geweld in de regio
vulkaan? Waar?
Dag Cetje.
Kriebelt het al? :zon02:
:slapen:Doeiiiiiiiii
Hey Frank, nu al gaan slapen?
Ik ben online wat aan t studeren voor m’n rijbewijs…
Mijn dochter is bijna 21 en heeft reeds 3 jaar rijbewijs …wat heb jij gedaan ondertussen ???