My my!!! Verjaardag Frank? En wij wisten er niets van? Ge waart weer bang da 'k zou komen meevieren, zeker…lol2lol2lol2
Allez, proficiat, kerel! Nog een rondje van de zaak, dus!!!:chin:
Grts,
Jelle
My my!!! Verjaardag Frank? En wij wisten er niets van? Ge waart weer bang da 'k zou komen meevieren, zeker…lol2lol2lol2
Allez, proficiat, kerel! Nog een rondje van de zaak, dus!!!:chin:
Grts,
Jelle
Tourné general daar is toch ni veel volk lol2lol2lol2lol2 hollanders he!!!:cheer::cheer:
gefeliciteerd Frank
Sorry, was even verstrooid. De Chang en de Hong Ton staan op de toog. En daarnaast mijn shingha’tje. Moet nog werken, he…![]()
VOLLE GAZ EN VOLLE PETROL ALLé MARIE:cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:
Nietsch gelijkens den noest werkenden Vlaeminck die syn bier wel zelve betaeld. Den Generalen Toernee lyckt dezen tijde verder weg dan ooit ten vooren… Weg solidariteit des werkens Belgisch werckvolk… Toogzuipers aller landen, vereenigt U !!!lol2
Lang leven den drank en wij ook :cheer::cheer:lol2lol2lol2
Mijne vanpierentijd is gekomen , heb het effen druk deze week doeiiiiiiiiiiii
crysanten héééééééélol2lol2lol2lol2:slapen:
Slaap ze en werk ze!!! En droom maar al van LOS volgende zomer! :vak02:
Grts,
Jelle
Van harte Frank :cheer::cheer::cheer:
Hoe stel je het daar in Thailand, Jan? En tot wanneer blijf je?
He die Jelle,
Alles prima hier lekker aan het ontbijt stralend zonnetje weer vandaag.
Wij vliegen 6 november weer huiswaarts dus we hebben nog even te gaan verblijf in Huahin onze 2de thuisbasis.
Zo ga even in de pool voor de dagelijkse ochtend baantje’s te trekken, late.
Geniet er van! Ik zit hier alweer mijne nachtshift te kloppen…:mad:lol2
Grts,
Jelle
Zijn we zeker aan het doen Sabai Sabai, jij ook rustig aan en spreek je later :chin:
Gefeliciteerd Frank en veel geluk in je nieuwe levensjaar. Dat heb je wel kunnen stilhouden ;-))
En terwijl ik naar de jaren stillekens zat te zien op tv was hier een feestje aan de gang lees ik. Weeral pech en er schiet natuurlijk niets meer over, ben weer eens telaat !
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/05/11/1210482987-2410.gif
Haha heerlijk om zo je dag te kunnen beginnen Jan!!! Have Fun:dag:
Nog een jarige!! Van Harte gefeliciteerd!! :cheer::cheer::cheer:
Jan en Liu, beide nog van harte met jullie verjaardag. Sorry voor de late reactie.
Nog 8 weken Iyong!! Dan mogen wij ook weer heen >>>:chin: