Thailand zever-topic: Aan den toog

Wat is Kees nogal veranderd Esther!!lol2lol2(laatste foto)

Hoe is het George? Lekker aan het genieten in het mooie LOS?

:chin:goede avond allemaal het is maar rustig aan de toog fijn weekend al vast een ieder

Dag Jelle !

Jelle is weg zonder dag …weekend :dag:

:chin:denk zal nog even kijken aan de toog maar is vanavond echt niks te doen dan houd ik het ook maar voor gezien
groetjes Fransjes

Doeiiiii:chin:

Heb nog 2 volle flessen met zonnen brand spullol2 Dus dat komt wel goed! We hopen woensdag op Koh Chang aan te komen! En we komen zeker nog even langs want een snorkeltripje staat wederom op ons lijstje! Jij zit toch in het begin bij de 7 eleven als ik het me goed herinner?

@ Georges, die plastische chirurgen hier zijn verdomt goed! Kees is er van opgeknapt! lol2

Als je aan de 7/11 staat, dan ben je al te ver, dan dien je een goede 200 m terug richting hoofdweg te lopen . Makkelijk te herkennen aan de grote blauwe strandvlaggen voor de deur! Het is hier nog lekker rustig op dit moment, zo wel boven als onder water lol2

Over die 100 baht. We waren gewoon erg dankbaar! En als je je dan bedenkt dat een oud mannetje zoveel moeite voor je doet dan is het me meer dan waard! En zonder die 100 baht weet die man ook wel dat wij farang “rijk” zijn!
Heb in het verleden vaak zat langs de kant van de weg gestaan in NL met een lekke band. Vaak het achterwiel, tja een leek fikst dat niet zomaar. Dat heeft me altijd een hoop geld gekost. Die 30 baht was dus een lachtertje.

Ik zie het dus niet alleen als veel geld maar ook als dank. Je geeft wat extra’s omdat je zeer tevreden bent. Ik vind dan 100 baht voor een nieuwe band niet veel! Maar kan me voorstellen dat een ander dat wel veel vind maar gelukkig mogen we altijd nog zelf bepalen hoeveel het ons waard is.

Ik zie hier vele tours, dat vind ik gewoon Te duur! Die prijzen niet normaal meer soms! De thai gaat er idd vanuit dat je dat makkelijk kan betalen. Helaas werkt het voor ons zo niet. Dat farang nr 1 het wel betaald en het er voor over heeft wil niet zeggen dat wij dat ook doen. Daar ben je altijd zelf nog bij!

Ah ok! Dan vinden we je wel! Tot snel!

Over geld gesproken, geloof dat ik ons gisteren heel wat bahtjes uit heb bespaard. Zijn aangehouden door de politie! Zonder helm, zonder rijbewijs (bij ons) Damn wat een geluk zeg! De man sprak amper Engels, eigenlijk helemaal niet! Had nog nooit een NL paspoort gezien. De man dacht dat ik er woonde, zag einddatum 21 September 2014 staan op mijn paspoort (dan moet ik dus een nieuwe aanschaffen!) snapte niets van het visum. Pffff…dat was even zweten. We waren een ware kermis attractie overal Thai om ons heen. Er liep verder ook geen enkele witneus in het stadje. Uiteindelijk liet hij ons gaan, het vergaf ons en vertelde ook nog waar we heerlijk konden eten! En later kwamen we m weer tegen en zwaaide hij behoorlijk naar ons! Poeh dat was wel een avontuurlol2 Zag ons al helemaal zitten in de middle of nowhere zonder scooter en zonder vervoer!

Sawadeekrap,

Wederom een stralend mooi begin van de dag om 07.00 uur al lekker bij de pool om een paar baantje’s te trekken en even wat te doen aan de huidtint tot 10.00 volgehouden want toen werd die zon wel erg heet nu heerlijk in de schaduw onder een boom met een café yen.

Sawadeekha,

Damn Jan! Wat heb je toch een slecht leven! lol2 Genietze! :cheer:

Wij vertrekken zo richting het vliegveld van Chiang Mai. Geen idee of we bij de volgende accomodatie internet hebben. Dus bij deze, een zwaai en tot gauw! Want we zullen dan vast wel een internet cafe inhobbelen of een zaakje met Wifi opzoeken. :dag:

Ik heb vanmorgend een uurtje gezwommen.
Het is nog wat te vroeg om al bier te drinken.
Mijn vriendin is ff gaan rusten op het bed,ze kan niet goed tegen de zon.
Straks gaan we lekker eten aan het strand,3x raden wat ik straks ga eten??Juist masserman Khai.

Jullie ook geniet ze nog 2 weken en dan zit het er alweer op, weet namelijk niet al me nummers in de Lotto dus geen idee of ik een van de 22 winnaars ben :slight_smile: .

Wil je me geloven Jan,dat ik verleden week een wit blad en een stylo onder mijn vriendin haar neus heb gelegd??
Ze heeft voor mij de lottogetallen ingevuld,misschien breng het me geluk,wie weet??

Ik kan geen thai die van de zon houdt net lekker som tam thai gegeten met gegrilde kip aroy mak.