Thailand zever-topic: Aan den toog

Allé iedereen terug aan de toog en wij ( vrouwtje en ik ) mogen terug dromen , hadden we nodig na zo’n natte kl*tedag!:dag::slapen:

Goedemorgen weer allemaal en gelukkig dat Jelle weer terecht is, nu Thomas nog oftewel Massiv nog.
Gelukkig schijnt hier in Huahin de zon weer prachtig, als ik de berichten van Esther en George lees zijn wij op tijd vertrokken uit Chiangmai.

Aandacht,risico gebieden die men moet vermijden!!Chayaphun,Lop Buri en spijtig genoeg ook Petchabun van onze goede vriend Fransjes,in deze gebieden kan de toerist niets komen doen.(gebieden onderwater)

Goedemorgen allemaal!
Hier meteen even wat belangrijk nieuws voor de gene die vandaag of later deze week afreizen naar het mooie LOS

Ook BKK krijgt dus te maken met wateroverlast…
Ik wens iedereen een mooei dag toe :chin:

Groetjes
Rik

:chin:Bedankt George het staat er nog mijn huis heb ik begrepen dus ik houd nog moed dat de schade mee gaat vallen.

Had de beelden gezien op tv,er is momenteel geen plaatselijk verkeer toegestaan.
De mensen worden per boot voorzien van voedsel en water.
Voor de mensen die naar Chiangmai afreizen is de toestand terug een beetje normaal,half bewolkt.
Zo vrienden,ik ga jullie laten want mijn vliegtuig richting Bkk gaat binnen 3uur vertrekken.
Vermits mijn vriendin gisteren haar identiteitskaart had vergeten in het hotel,konden we gisterenavond niet vertrekken.
Gelukkig kon ik de tickets met Thai Airways omboeken voor vandaag.
Tsja het zijn van die dagen dat alles zo een klein beetje mis loopt,maar we houden de glimlach bij.

Waar ga je naartoe Gg ? En met Thai ? Geen Aa ?

Goed om te horen Frans.Hopen dat het allemaal mee valt :chin:

Over 3,5 week (13 november) ga ik naar Thailand. Hoe verwachten jullie dat het er dan voor staat mbt de overstromingen? Lastig inschatten maar toch.

Ben van plan om in die gebieden Bangkok, Kanchanaburi, Ayuttaya en Kao Yai te bezoeken.

Hopelijk zijn de problemen tegen die tijd enigszins verholpen.

Tja het blijft heel moeilijk om dit in te schatten.Als het op houd met regenen is het water met een 1 of 2 weekjes weer helemaal weg maar de gevolgen zal je zeer waarschijnlijk nog wel zien.

Good evening Bangkok!!wat was dat een benepen vlucht,veel luchtzakken gehad met het vliegtuig!!
Zit momenteel aan de Hualampong station,en verblijf momenteel in de rail inn hotel.
Morgenvroeg nemen we de bus naar Ban Phe om vandaar uit de overzetboot te nemen naar Koh Samet.

Over een uurtje gaat de trip beginnen >>>,ik heb vandaag alsnog een bevestiging van een hotel reservatie gehad. Dus ik weet waar te gaan de 1e nacht.

Daarna was het plan om richting Kanchanaburi te gaan,maar dat wordt op zijn vroegst maandag afhankelijk ook van het weer en het nieuws betreffende de overstromingen.

Zal wel ff niet online komen,doeiiiiii :dag:

Goede reis gewenst!:dag:

Grts,

Jelle

1 like

Wat een weertje zeg!:cheer: Gisteren ook al zo’n prachtige dag!
Morgen vliegen we terug naar BKK en zakken dan af naar “beneden”.
Vandaag willen we naar Lamphun daar schijnt de oudste tempel van Thailand te staan.

Gisteren hadden we een lekke band met de scooterlol2 Gelukkig gebeurde het voor het hotel, het beveiligings mannetje van het hotel aan zijn getrokken en hij bracht Kees naar de plaatselijke fietsenmaker. 10 minuten werk! En 30 baht lichterlol2 Kees gaf die beste man 100 baht. God wat was die man blij zeg!

Zal zo mijn nieuwe tattoo even plaatsen.

http://img.photobucket.com/albums/v498/essieb/SAM_0694.jpg

Dit was ook heel bijzonder!!! Zou m zowat mee naar huis nemen;)

http://img.photobucket.com/albums/v498/essieb/IMG_5547.jpg

ik vind het een beetje dom om zoveel fooi te geven of geef je in nederland ook 100 euro als je 30 moet betalen, ik denk dat de man inderdaad blij is en denkt farang heeft echt geld teveel

hi Esther,

Als je naar Koh Chang komt, vergeet je zonnecreme dan niet! De laatste drie dagen niks dan stralende zon en een blauwe hemel. Hebben gisteren rond acht uur 's avonds een bui gehad, maar dat duurde maar 15min.
Voor de komende dagen geven ze dezelfde weersverwachting :zon02:

Kom even langs als je in Bang Bao bent!

Groetjes

Wim

Nu we over geld bezig zijn,had onlangs nog een briefje van 20 bath gevonden in een winkelcentrum.
Ik heb het zonder verpinken aan iemand gegeven die het beter kon gebruiken.(ik voel me er goed bij als ik mensen kan helpen)

Ik vind je bewoording een beetje hard maar ik snap wel wat je bedoelt…
Ik zou zelf ook niet zo veel fooi geven. Indien ik in dit geval fooi zou geven dan zou ik bv 40 of maximaal 50 hebben gegeven. Het probleem is vaak dat als dit nog meer gebeurt dat de prijs van 30 gewoon bij Farang vanzelf terecht komt op 80 of 100 bath die betaald het toch wel…

Mooi hoor Esther!!!