Ik MOET volgend jaar weer mee van mijn vrouw…lol2lol2
Ocharme lol2lol2lol2
Trouwens, merci Frank, dat je zo met me inzat!
Ik ben blij dat je je chiquita muy bonita hebt kunnen overtuigen!
lol2lol2een echt zware straf hoor kan me voorstellen dat je er tegen op ziet lol2
tja iemand moet de tassen dragen tijdens het shoppen lol2lol2lol2
Enn de rekening betalen lol2lol2lol2
Tis geen leven hé altijd van da MOETENlol2lol2
Moeten naar LOS gaan …:cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:
Jelle zet de fles op tafel ze MOET leeg hahahahah 555555
ik ken je vrouw niet maar ik begrijp hieruit dat je niet vaak nee durft te zeggen lol2lol2lol2lol2
Nee lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2
je begint het al te leren :cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:
Ja op mijnen ouwen dag leer ik toch vlug bij …lol2lol2lol2lol2lol2
ik weet niet of je later als je oud wordt nog steeds zo vlotjes leert Frank ![]()
Tegen dan zit Frank toch al vastgeroest in dat stramien:
-‘volgend jaar naar LOS, hé’
-‘oke, schatje, als dat echt moet’
lol2
ik ga mijn laptop uitzetten en d’n toog dus verlaten iedereeen nog een fijne avond en voor later weltrusten :dag:
Slaap ze, Dirk!:dag:
140.000 Chinezen op de vlucht voor tyfoon
wo 20/10/2010 - 16:29
In het zuiden van China hebben zo’n 140.000 mensen hun huis verlaten in afwachting van de komst van Megi, naar alle verwachting de zwaarste tyfoon in 20 jaar tijd die de regio teistert.
Eerder heeft Megi al dood en vernieling gezaaid in grote delen van Zuidoost-Azië. Op de Filipijnen eiste de tyfoon 19 mensenlevens, in Vietnam 46 en in Thailand minstens 10.
Op de Filipijnen (foto), waarover elk jaar een 20-tal wervelstormen razen, was Megi met windsnelheden tot 260 kilometer per uur de heftigste tyfoon in 4 jaar. In de Zuid-Chinese provincie Guangdong houdt men rekening met golven tot 7 meter hoog.
In Guangdong is het treinverkeer stilgelegd. Op de Zuid-Chinese Zee worden de olieplatform ontruimd. Er zou ook een Taiwanese vissersboot zijn vergaan;
:chin:
zonder tijgerbalsem
lol2lol2lol2lol2 en masagelol2lol2
lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2hahahhhaahha 555555555555
jaja en terug wakker worden hé lol2