Thailand zever-topic: Aan den toog

:chin:maar Jan als je er 1 jaar moet op teren is wel heel erg lang ik denk dat je naar een maand al weer terug wilt

Dat is waar we lossen elkaar iedere keer mooi af zo haha

Amai amai wat een regen in Chiang Mai! :mad: Niet leuk meer gewoon! Geen tropisch buitje maar een tropisch zwemparadijs!!! Hoop zo dat het nog beter gaat worden! Dit maakt de vakantie een stuk minder aangenaam. Klinkt raar, maar zit gewoon op te hikken tegen die 2 weken die we nog hebben te gaan!

Maar, we doen uiteraard ook leuke dingen! Zijn oa in Kanchanaburi geweest, hebben daar gekookt, zijn naar het safaripark geweest (tijgertje de fles gegeven!), en natuurlijk het gebruikelijke in Kanchanaburi. Maandag zijn we naar Chiang Mai gevlogen. Mooie stad hoor! Alleen nog niet veel gedaan. Veel te veel regen. Zijn vanochtend nog wel even naar de Chiang Mai zoo geweest om de panda’s te bewonderen. Morgen hopen we naar Doi Suthep te gaan.
En als klap op de vuurpijl! Ik heb mijn 2e tattoo laten zetten! Het is prachtig geworden! Wauw wat een kunstenaar zeg die kerel! Laat morgen ofzo wel een foto zien, zit nu nog ingepakt in magnetronfolielol2

Ik ga er weer vandoor, zit nu in de lobby maar echt droog is het hier niet;)

Zo gaat het al jaar in jaar uit ben er inmiddels aan gewend het blijft tenslotte vakantie en zoveel dagen p/j heb ik niet, gelukkig kreeg ik het aanbod van me ouders om op de kinderen te passen anders had het ivm een verhuizing helemaal niet ingezeten Mai pa lai zo kan het ook.

Morgenavond vanaf Dusseldorf naar Dubai en dan door naar BKK.
Was recent te boeken rechtstreeks bij Emirates voor € 454,-, en ja ze brengen je voor dat geld ook weer naar huis…

Mijn vrouw is nu aan het boeken voor juli 2011 556 pp.:cheer:

Ik zie net dat Airasia maar 2 vluchten naar Chiang Rai doet per dag mmmm
ze hebben er zeker 1 of 2 per dag geschrapt…das dan lang wachten verdorie!

ik zal het melden zodra ik iets vind

Dirk kijk hierboven vrouwtje heeft net geboekt !

Bedankt!

:cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:Goed Nieuws!!!

geen dank, het is je dus toch maar weer gelukt om je vrouw mee te krijgen naar thailand volgend jaar :cheer:

Ja nu nog puzzelen voor binnenlandse vluchten :vak02:

Yip, de prijs deed het lol2lol2 vrouwen hé altijd voor het geld lol2lol2:chin:

lol2lol2lol2lol2

lol2lol2helemaal goed!! Nu kan ook jou voorpret weer beginnen :vak02:

Gelukkig heb je de tijd om daar lekker naar te kunnen kijken

Hehe, eindelijk terug!!!

Zit al een goed weekje thuis met m’n rug en toevallig net op dat moment internet plat…:mad:
Nu eindelijk weer online:cheer:.
Mijn excuses, ik begin direct den toog wat op te kuisen (vegen is voor iemand anders, daar is mijn rugske nog te zwak voor).

Zou het er in geschoten zijn toen ik in Esther haar koffer geplooid zat?lol2

Grts,

Jelle

Welkom terug Jelle! Al weer een beetje gewend of ben je nog steeds aan het afkicken haha

Zware afkick…:mad: Ik zou zo terug gaan. Ach ja, volgend jaar, hé!

ja is een zware opgave terug uit thailand en dan weer in je normale ritme komen maar dat het nu gelijk zo zwaar is dat het er van in je rug schiet … je hebt het goed te pakken Jelle