Thailand zever-topic: Aan den toog

Was al weer weg, sorry! Moest vroeg opstaan deze ochtend, dus niet te lang wakker geweest…

@iedereen in Thailand: geniet er van!:dag:

@Esther: woont iedereen in Thailand niet vlakbij een 7/11?lol2

Grts,

Jelle

:chin:Esther misschien was hij gewoon belangstellend en die datum misschien moest hij om rekenen ze hebben in Thailand een andere jaartelling als bij ons veel Thai gebruiken hun jaar telling

:chin:mocht je een van de winnaars zijn vergeet je ons toch niet he jan een paar extra vliegtickets kunnen er dan wel van af hoop ik?:cheer:

:chin:George wat is een stylo is dat iets vlaams ik ken dit woord niet.

Dat had ik al laten weten Fransjes wat de plannen dan zijn, een kleinschalig resort natuurlijk in Thailand waar de vaste toog gangers gratis kunnen verblijven als ze in Thailand zijn.

En de vertaling naar het Nederlands van een stylo is een pen.

Zal nimmer iemand vergeten zo zit ik gelukkig niet in elkaar.

Groetjes :chin:

Een stylo is een bik!!een balpen,het is iets om mee te schrijven!!weet het nederlands woord niet!!:cheer::cheer::cheer:

:chin:morgen(middag) George hoe is de stemming aldaar

:chin:helaas vergeten of over het hoofd gzien maar een verblijf in je resort lijkt me ook wel oke :cheer:
fijn weekend groetjes fransjes

Wel Fransjes straks gaan we lekker gezellig aan het water dineren!!natuurlijk zal de nodige chang bottels niet ontbreken.
Morgen gaan we met de motorfiets rond het eiland trekken,en misschien wat #rolle bolle# als er geen mensen aanwezig zijn(dat laatste is wel een grapje Fransjes)voor hanki panki gebruiken we onze kamer.:cheer::cheer:lol2lol2 Nu kan ik nog lachen,maar hoe zou het volgende week (donderdag nacht)zijn??
Denk dat ik niet te genieten ben de eerste dagen!!

:chin:Geniet er maar van George voor dat je het weet zit je weer in de kou van Belgie:vak02:

Na een prachtige zonnige dag te Huahin trekt de lucht zwaar donker grijs een hevige donderklap deed de verlichting even uitgaan het regent nu pijpestelen koelt even lekker af.
Hopelijk duurt het niet te lang want het maagje krijgt weer trek in een hapje.

Dit is een echte tropische regenbui ik vermoed dat ik straks met de boot moet de straten beginnen aardig blank te staan :slight_smile:

Heb een mailtje gekregen uit LOS ,meer dan 1000 000 mensen hebben geen dak boven hun hoofd en de prijzen van het voedsel zijn heel duur , de koning heeft financiele hulp geboden.

:chin:Zaterdag avond toch maar een biertje pakken aan de toog en weg dromen en denken aan Thailand
hoop dat de water overlast snel tot het verleden hoort
fijne avond een ieder

klopt .

Doen we !!! :chin:

Allerbeste Aan den Toog bezoekers,

Tussen 19.00 uur en 24.00 uur is het gratis drinken vandaag met de nodige hapje’s en karaoke aangezien ik vandaag me 46ste geboortejaar ga vieren, geniet en we maken er een knalfuif van :cheer::cheer::cheer:

Hoi Jan,gefeliciteerd met je 46ste verjaardag,dat je nog veel goede jaren tegemoet gaat.
En misschien dat je terug thuis komt wacht er eventueel een andere verrassing.(lottomiljonair)
Nog een prettige dag verder Jan,en tot ziens.
Georges.

:chin:Jan fijne verjaardag :cheer::cheer::cheer:

Jan, van harte gefeliciteerd met je verjaardag !!! Zal er zeker eentje drinken vandaag…wel meer dan eentje, want kan wel wat drank gebruiken.

Ben wat minder vaak aanwezig geweest laatste dagen, want er is even Trouble in Paradise… :frowning: