Ik dacht dat jij ook 25-12 vloog Iyong?
wou ik ook doen. maar de ticket was veel goedkoper als ik 2 dagen later zou gaan.
voor mij nog 107 dagen wachten en dan ben ik weer weg :dag:
is al niet meer zolang want vind dat de tyd vliegt âŠ
Ik zat foutâŠhet zijn er nog 65 dagen:cheer:scheelt er weer 3 haha
vanmorgen nog 68 nu nog maar 65 zo gaat het wel lekker snel lol2lol2
:cheer: Wij nog maar 27 :cheer:
Maar onze laatste vakantie dateert van zomer 2008, dus het mag wel weer een keer⊠![]()
Succes met aftellen allemaal! Voor ons de eerste keer Thailand, ben zĂł benieuwd!! Zal de voorpret wel missen straks lol2
kijk maar uit want bij de meeste bezoekers hier is het ooit ook begonnen met 1x maar bij de meeste is het een verslaving geworden
Het leek me begin jaren 90 wel een keer leuk om heen te gaanâŠNu anno 2010 durf ik het hard op te zegggen⊠ik ben verslaafd lol2lol2lol2
Whahahah! Ik geloof jullie op jullie woord!
Heb nu al zó veel dingen gezien die ik wel doen/zien/beleven dat ik nu al weet dat ik aan 4 weken niet genoeg ga hebben⊠![]()
Ik kijk er erg naar uit om vrijdag avond weer een lekker chang biertje te drinken.
Hoe het weer dan ook mag zijnâŠ:chin:
Jelle komt al 6 dagen niet meer opdagen en heeft niks gezegd strange:mad:(sad)
Je mist hem echt hé? ![]()
Ja , we hebben avonden volgeluld maar dit is niet zijn stijl !!
Er is iets ?
Misschien heeft hij het wel gewoon druk?:chin:
Denk het niet!
Hij ging misschien veranderen van job maar het stond nog niet vast!
Al een PB of een mailtje gestuurd? Misschien bied dat uitkomst.
Wij hebben elkanders privĂ©mail âŠgeen antwoord gedurende 5 dagen .
Info de Redactie
are overstromingen treffen Vietnam
di 19/10/2010 - 16:45
Bij overstromingen die al enkele dagen centraal-Vietnam teisteren, zijn al minstens 59 mensen omgekomen en zijn 15 anderen vermist. Dat hebben de plaatselijke autoriteiten bekendgemaakt. De reddings- en hulpactiviteiten worden opgevoerd.
De overstromingen worden veroorzaakt door de hevige regens die gepaard gaan met de tyfoon Megi, die momenteel de Filipijnen treft.
Het wegverkeer, in het bijzonder op de noord-zuidas, en het treinverkeer, kwamen tot stilstand. In de provincie Ha Tinh heeft het water een autobus meegesleurd, waarbij 18 passagiers om het leven kwamen. De noodtoestand is er uitgeroepen.
Leger en politie hebben veel manschappen naar de overstroomde en geïsoleerde zones gestuurd. Gisteren lieten de autoriteiten weten dat 150.000 huizen en honderden hectares landbouwgronden onder water staan. Zeker 116.00 mensen werden geëvacueerd.
Het Rode Kruis en de Rode Halve Maan hebben opgeroepen tot het schenken van 770 miljoen euro om het half miljoen door de overstromingen getroffen mensen te kunnen helpen.
Goedemorgen iedereen vandaag zijn wij alweer een week in Thailand en dat gaat ook snel gelukkig nog 18 dagen tegaan.
Chiangmai eo was prima bevallen de goudendriehoek bezocht en even doorgereden naar Birma en de grens over gewipt.
Nu in Huahin waar ik heerlijk zit op het balkon om te zien hoe de zon opkomt en het vissersdorp aan het ontwaken is.
Gelet de weersverwachting en de vele inspanning van de laatste paar dagen gaan we hier toch wel even tot rust komen want eenmaal thuis is het ook weer rennen.
Floods worden volgende week verwacht te Bangkok en dan met name zo langs de Chao praya rivier.
Het is nu pas 07.00 uur maar het zonnetje voelt zeer aangenaam aan.
Goede morgend iedereen,ben met een geweldige kater opgestaan(Mekhong Wiskey)
Ben nu een koffietje aan het drinken(precies vergif)zo als ik ff mijn neus naar buitensteek zie ik weeral grijze wolken in de lucht.
Zal ik blij zijn dat ik morgen vertrek naar betere oorden(Koh Samet)straks nog twee tickets boeken voor Bkk en nog ff langs Bo Sang passeren(als het weer het toelaat)