Ik hoop het ook hoor.Voor de mensen daar en voor ons het is de bedoeling dat wij naar de Isaan gaan voor de jaarwisseling.
Laten we met zān allen hopen dat het dan tegen die tijd beter is :chin:
Heeft in Vietnam al flink huisgehouden.
Hoop alleen maar dat de storm niet richting I-San komt Jan,anders staat mijn huis ook weer onder water zoals de keer tervoren.
Ja en ook op de Filipijnen is het geen feest. Het is dus echt in heel Aziƫ aan de gang.
Begint in Bkk nu ook flink te storten van de regen, on my way to Huahin ![]()
Maar George toch heb je daar dan geen rekening mee gehouden tijdens de bouw, je hoeft hem niet op palen te zetten maar beton en vlechtwerk daarmee kan je ook een stuk de hoogte in, heb ik wel rekening mee gehouden, tja Hollanders en water.
Hopen dat het daar gaat meevallen voor je Janā¦
Zit al richting Petchaburi igg al ver weg van Bkk op weg naar Huahin het zonnetje schijnt hier, relax achter in de auto te spelen met me phone.
Sabai Sabai ![]()
Denk dat de naweeen van de typhoon wel richting de Isan komtā¦
December en januari zullen ongetwijfeld beter zijnā¦nu nog regenseizoenā¦
het weer in grote delen van thailand is momenteel erg slecht maar toch zou ik nog liever daar zitten dan hier, het weer is hier nu ook weer niet zo dat ik even lekker op het strand ga wandelen/liggen om daarna een lekkere pad thai te eten aan een eetstalletje langs de weg ⦠als ik dit zo terug lees lijkt het wel of ik ook naar thailand willlllllllllllllllllllllllllllllll
Dat is ook zo hoor Dirk,ik zou ook ondanks alles liever daar nu zitten :chin:
Maar jij ging toch ook zeer binnenkort weer heen?
nee voor mij wordt dat weer juli, ik heb nog even gekeken voor een paar weken met de kerst maar helaas laten de financien dat niet toe :crybaby:
Dat is jammer Dirk
Maar goed het is wel al weer een leuk vooruitzicht toch!
Het is ook best duur in December hoor maar ja hoogseizoen dan krijg je dat. Misschien als ze de vluchten niet vol krijgen dat ze nog wel wat gaan stunten?
ja dat is zeker waar en daarom hou ik de ticket prijzen ook in de gaten maar het zal waarschijnlijk toch wel juli worden maar een leuk vooruitzicht is het zeker en hier zijn er velen ālot gevallenā en gedeelde smart is halve smart dus dat scheelt toch altijd wel weer ![]()
en Rik hoever ben jij al met het aftellen?
Dat is waar er zijn hier meer als genoeg mensen met het zelfde āāprobleemāā
Zelf moet ik nog 68 dagen aftellen voor het zover is⦠Veel te lang voor mijn gevoel ![]()
mmm 68 dagen dat betekend komend weekend nog maar 2 maanden, klinkt al veel dichterbij toch:cheer:
:cheer::cheer::cheer:inderdaad :zon02::zon02::zon02:
ik moet nog 70 dagen