Thailand zever-topic: Aan den toog

Tsja, misschien zit ie in z’n after-Thailand-dip…net pas weer terug in BE…regen, storm, vies westers eten…
Maar wel vreemd dat hij al bijna een week niet is komen opdagen…

:chin:goede morgen zie net op het kaartje dat de regio petchabun ook veel last heeft van water heb zelf nog niks vernomen uit Thailand over schade bij mijn huis
nog een paar weken dan gaan we weer >>>

In het voorjaar is ook goed Gg !:chin::chin:

Hier rotweer regen ,regen en nog eens regen !!!

Goedemorgen allemaal,
We zijn al halverwege de week ;-). Er is weer een hoop water gevallen vannacht :frowning:

Het is niet te doen hier het valt met bakken uit de lucht !!!:mad::mad::mad:

In Alkmaar is het nu droog…Al hangen er wel al weer donkere wolken

Indien ik een goed aanbod vind voor Juli wil het vrouwtje nog eens mee !!
Dus laat maar iets weten indien er iets aankomt ,ik kijk ook uit !!

Groetjes Frank

Maar het is hier in de EU niet zo erg :

Zal het in de gaten houden voor je hoor.Als ik wat tegen kom hoor je het :chin:

1 like

Indien de deal door gaat met men vrouw lol2lol2 dan zou het vanaf 07/07/11 zijn tot ongeveer 27/07/11.
Tot nu toe is Egypt air de best in price !

lol2 ik weet niet wat moeilijker is frank je vrouw over halen of een goedkoop ticket vindenlol2

lol2lol2lol2lol2

712euro Frank?
http://www.edreams.com/edreams/shared/amadeus3/FareItineraryView.jhtml;$sessionid$SV2Z2SBJN0BNRQFISY4CFEWAVCLC0IV0?_requestid=20800

Goedenmiddag iedereen vanochtend al vroeg uit de veren en genoten van de opkomende zon, beetje liggen luieren bij de pool in het zonnetje tot een uur of 2, op dit moment trekt een zware bewolking over de bergen het centrum van Huahin in dus gaan we ons opmaken voor de regenbui waarvan je vrijwel altijd kunt verwachten dat dit zo rond dit tijdstip gaat gebeuren.
Was even een wandeling aan het maken maar toch maar huiswaarts gekeerd voordat het zwemmen wordt ipv lopen…

problems hier in Chiangmai!!het regend het bliksemt en het dondert,ben momenteel een internetshop binnen gegaan.
@Frank(Liu)met de beste wil van de wereld maar het is niet tedoen om naar Bo Sang/Sankampheng tegaan!! het regend hier de pleuris,sommige straten hier in Chiangmai zijn in een mum van tijd onderwater gelopen!!!

Egypt heeft vluchten van 520 -560 euro ( prima ) voor dit tijdstip maar tot nu toe vlogen we altijd al met Thai en Etihad en ben een beetje bang .
Geen alcohol geen probleem ( al lust ik het wel lol2) het eten iets minder geen probleem.Iemand zou ons over de streep moeten halen met goede kritieken lol2 en hoe langer we wachten hoe duurder! Zelfs dit jaar met de redshirts gingen de prijzen niet omlaag !
Ik kijk meestal op vliegticketstool.nl:chin::chin:

Volgend jaar Gg :chin::chin:

Zoals voorspeld komt het hier nu ook met bakken uit de hemel maar ja het is toch anders als er voor je neus een stel palmbomen staan. :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Nog nooit meegemaakt!!regen komt hier met bakken uit de lucht!!dit wordt een regenvakantie!!vanmorgend nog gaan winkelen in het Airport plaza,en vanmiddag een korte rit naar Bo Sang,stond er normaal op het programma!!maar spijtig voor mijn goede vriend Frank moet ik dit anuleren!!
Zal voor december zijn vrees ik.

Op naar Koh Samet dan maar Georges daar is het volgens mij wel nog redelijk weer:vak02: