Lekker rustig , hou ik van,![]()
![]()
effen een flesje Hong ton , muziek en genieten !!!
:dag:kāga :slapen: tot straks !
Goede vlucht gehad alleen stervens koud in het vliegtuig, net een sim aangeschaft van Happy voor 399 Thbt kan ik lekker internetten met me IPhone .zit nu in de Tuktuk op petchkasemrd lekker gegeten in Market Village te Huahin.
Goed te horen! Oooh lekker een stukje vis gegeten? Kan me herinneren dat je daar heerlijk vis kan eten :chin: Das een mooi prijsje hoor dus we kunnen de verhalen via je ipod verwachten lol2
Have Fun!!
Aha, Jan ook goed aangekomenā¦alle Thailand-gangers zijn dus inmiddels gearriveerdā¦!
Met welke vliegmaatschappij is Jan vertrokken ?
Volgens mij met Eva.
Ja, klopt helemaal. Jan vliegt met EVAā¦
Heeft Egypt nu al nieuwe vliegtuigen bijgekocht en ze gingen toch een deel vernieuwen ?
De prijs is soms verleidelijk.
Maar als je soms de negatieve reakties leest amaaiā¦
Is dat dan zoiets zoals Turkisch en toch wilt Georges met Egypt boeken voor 2011.
Toen ik afgelopen mei vloog met Egypt waren het vrij nieuwe en schone toestellen, met redelijke beenruimte, zeker voor het geld (ruimer dan AB of China). Buiten de lange overstap op de terugweg vond ik het prima om mee te vliegen.
Weet zo de registratienummers helaas niet, maar http://www.airfleets.net/ageflotte/fleet-age-search.htm kan je e.e.a. zien
Dat komt Frank dat dit ticket maar slechts 487euro kost!!plus je moet maar 11/2uur wachten in Cairo.
En ik moet zeker niet overnachten in Egypte,dat doet ook een slok op de borrel!!
Je hebt gelijk hoor ik hoor ook niet heel veel goede verhalen over Egypt Air.
Daarom kies ik er persoonlijk altijd voor om met bv China of Eva etc te gaan zeg maar de grotere maatschappijen.
Ja hoor Dave goed aangekomen gisteren door naar Huahin vandaag weer in Bkk morgen naar Chiang Mai .
Bij Turkish Airlines hoefde je oorspronkelijk ook niet te overnachtenā¦straks krijg je bij EgyptAir ook een schemawijziging en moet je een nacht in Cairo blijvenā¦lol2lol2
Heb daarstraks met mijn vriendin een lekkere pizza gegeten met alles erop en eraan.
Gewoonlijk wisselen we dagelijks van menu,gisteren was het thais eten,dag eerder hadden we een snitsel met frietjes gegeten.
Voor morgen zal het nog een vraagteken blijven,misschien gefrituurde insekten met sticky rijst???
Probeer eens die kikkers die je altijd op de BBQās ziet liggen ![]()
Btw Georges, Belgie was volgens mij weer niet heeeeeel geweldig he tegen Oostenrijkā¦
Nederland heeft daarentegen de Zweden compleet van de mat gespeeld ![]()
Had de uitslagen al gezien op de nos teletekst Dave!!armoe troef bij de belgen,dat ze gauw de trainer buiten gooien!!
Tsja de nederlanders hebben weeral uitgepakt tegen de Zweden!!
Moet er van door jongens tot nog eens.nog een prettig weekend aan iedereen.
En ik zal aan jullie denken daar in Nederland en Belgie!!
Het was een JOKE Gg !!!lol2
:chin:paar keer gevlogen met egypt air geen enkel probleem gehad zelf met het om zetten van mijn ticket om eerder terug te gaan was zo geregeld
echt heel goed geholpen in Bangkok
Cathay en Emirates hebben eigen tv schermpjes met veel vermaak dat zijn weer extra plus voor deze maatschappijen>>>