:chin:George alles naar wens nu in Thailand ik dacht dat je het druk zou hebben in Thailand met (ver)bouwen van je huis maar je hebt toch nog steeds tijd om even achter de computer te kruipen
laat eens weten hoe het er voor staat ?
groetjes Fransjes
Sawadeekrap na een heerlijk ontbijt gaan we zo op weg naar het vliegveld om te vertrekken naar Chiang Mai waar we tot de 19de gaan verblijven.
Geen probleem Frank,dat we maar eens kunnen lachen.lol2lol2
Wel tot mijn verbazing hebben ze alles klaar gekregen.Heb nog wel een rekening gekregen van de extra mankracht dat ze hebben ingeschakeld!!
Nu tijd voor de computer,gewoonlijk als mijn vriendin ga douchen en haar toilet maakt,maak ik gebruik om snel op het internet te gaan.
Even de groeten doen aan alle tooghangers, maar speciaal aan deze die in Thailand verblijven. Jullie hebben het er allemaal naar jullie zin lees ik, hoe kan het ook anders. Jullie berichtjes worden trouw gelezen, wat zeg ik : verslonden, dus laat de post maar komen.:cheer:
Bijna weekend ![]()
Goed om weer van jullie te horen Georges en Jan ! Geniet maar lekker, want hier is het weer ouderwets herfstweer…bewolkt en regen !
Heerlijk de halve dag zit er al weer op bijna weekend!! Weer een weekje dichterbij de kerst haha
Op diverse plaatsen in Thailand is het ook flink noodweer zie ik op dit moment op Ch.7
Maar die temperatuur maakt oa duidelijk het verschil.
Groeten uit Chiangmai.
Morgen vertrekken we naar Nongkai,daar regend het pijpenstelen!!hier in Chiangmai heeft het vandaag een beetje gedruppeld!!was het bijna vergeten te vermelden,vanavond tomjan khoen gegeten met masserman kai,moet je wel bijvertellen dat er maar 4 schampis in mijn soep lagen(ze waren precies geteld!!)
Jelle
Waar ben jeeeeee ???
:chin:goede avond een ieder bijna het weekend kan weer beginnen
George zijn er ook al weer veel gebieden onder gelopen in Thailand ik hoop dat mijn huis er niet te veel last van krijgt?(petchabun)
Hopelijk niet !
Goedemorgen hier in Chiangmai schijnt de zon maar op Ch 7 was te zien dat de omgeving Nakhon Ratchasima dus de route naar de Isaan flink noodweer hebben gehad en de wegen onbegaanbaar waren, in delen van Bkk heeft het ook flink huisgehouden.
Wij vertrekken zo naar Doi su tep eo waar we gaan verblijven.
Gisteren oa genoten van een Thai trad massage voel weer elk spiertje in het lichaam.
Gisterenavond trouwens gegeten in een restaurant waarvan ik nog zal proberen de naam te achterhalen, waar je in een Thais sprookje’s achtige omgeving eet en geniet van een opvoering van de Thaise traditionele dansen uit alle regio’s en uit de oude tijd, en ja ik werd eruit gepikt om mee te dansen…
volgens dat ik op de weerberichten kan zien is het juist maar drizzel(klein hoeveelheid regen)
Nu vandaag gaan we naar Nong Kai,en volgens de tv beelden heeft het daar goed geregend,het was een idee van mijn vriendin om naar Nong Khai af te reizen.
Net bezoekje gebracht aan Wat Doi su tep even de benen in werking gesteld om de 300 tellende trap te beklimmen kon natuurlijk ook met de kabelbaan maar gaf dit eerste iets meer gevoel letterlijk en figuurlijk.
we hebben vandaag weer zon na een paar slechte dagen
Hier in het noorden schijnt het zonnetje en op die hoogte bij Wat Doi su tep was het aangenaam met het briesje erbij.
Had gisteren Doi Suthep,Doi Pui en king palace bezocht,Jan!!In de voormiddag zijn we nog ff naar Suan Sat geweest(dierentuin)hebben het parcours afgelegd met de #monorail#!!
Nu zitten we binnen,het is te warm momenteel om enige aktieviteit te doen(mijn vriendin kan niet goed tegen de warmte)vanavond trekken we met de bus naar Udon Thani,en zo voort naar Nong Kai.
Is toch wel vastgelegd op camera he ??? lol2lol2