Alles goed gegaan met de vlucht Jan? Lekker hoor ik zou zeggen pak een overheerlijke Singha en proost!
Je hebt nu ook tot maart dacht ik.
En ja hoor…hier is ie dan…mijn 5000e posting !!! Tijd voor taart !!
En een feestje uiteraard…vanavond hele avond gratis eten en drinken !!!
http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/download/Number/65772/filename/taart.jpg
En meteen nog een extra sterretje erbij ook ![]()
Geef je ons ook een reis kado Dave?
Voila, Som Tam!:cheer::cheer::cheer:
http://farm2.static.flickr.com/1281/1347324462_3d638b233c.jpg
Wat Singha en Chang erbij…
&
http://www.thaipulse.com/wp-content/uploads/2009/07/sang-som-rum-mekhong-whisky.jpg
Proficiat met je 5000 postings Dave!!op naar de 10000 zou ik zeggen!!
ben in Chiangmai aangekomen.en we hebben daarjuist een stukje gegeten!!
Zelf de ratten waren aan het mee eten!onder mijn stoel was er een rat aan mijn sandaal aan het eten,verschoten dat ik was,mensen!!
lol2lol2lol2lol2 kan me het voorstellen Georges!!!
Ja we hadden al Siske de rat maar nu Georgeske de rat lol2
is Georges eindelijk in thailand eet hij al weer met ratten en chat hij met muggen, hij voelt zich alweer helemaal thuis lol2lol2lol2
Goed te horen dat bij Esther alles is goed gegaan
:chin:goede avond allemaal Dave proficiat met je 5000 ik ben onder weg naar de 1000 dat vindt ik ook al heel wat
Dirk nog wezen kijken voor tickets rond de kerst
AAAAAHHHHH!!! Ik zou er in blijven Georges! Ik ben zo vreselijk bang voor die beesten! Kan t gewoon niet uitleggen. Ik raak gewoon in shock alleen al bij het zien! Laat staan dat ze aan mijn schoenen gaan vreten!!!
Hoe lang blijf jij in Chiang Mai Georges? Wij vertrekken maandag naar Chiang Mai.
ja heb nog gekeken maar ik heb maar 2 weken vakantie en dan zijn de tickets toch wel duur
Wij zijn in Bangkok! Inmiddels alweer 2 uur. Zijn met de airportlink naar het centrum gegaan en vanuit daar met de taxi naar ons hotel. Daar even de tassen neergezet en naar de 7/11 gelopen. (Nog stééds hetzelfde belletjelol2) Nu firs gedoucht en gaan zo slapen. Tja, echt moe ben ik nog niet. T is hier nu 1 uur in NL natuurlijk nog maar 20 uur. Maar ja, morgen weer een druk dagje voor den boeg. Morgen gaan we eerst naar het weeshuis en daarna naar Kanchanaburi.
Hebben trouwens wederom een prima vlucht gehad! Het toestel zat niet vol dus heb op een gegeven moment Kees verbannen zodat ik mooi de ruimte hadlol2 Toch nog zo’n kleine 3 uur kunnen pitten. Niet achtereen maar in etappes. Ging wel super vlug deze reis!
:chin:fijn te horen dat alles vlotjes verlopen is.
Esther goed te horen dat alles goed is verloper ik had er even een hard hoofd in na alle verhalen van Georges
ik lees dat je met de airportlink naar bangkok bent gegaan hoe is dit verlopen
:chin:ik houd het kort vanavond heb het druk met wat dingetjes in het huishouden
Ging prima met de airportlink! Staat op het vliegveld goed aangegeven. Je mag je bagage karretje zowat helemaal meenemen. Eigenlijk is het gewoon een metro. We zijn alleen verkeerd uigestapt, zijn helemaal naar Makassan gegaan. Hadden er al veel eerder uitgemoeten. Tja moet je maar net weten he;) Ach de taxi bracht ons voor 185 baht naar het hotel. En de airportlink koste maar 15 baht pp! (schijnt een promotie te zijn) Maar de taxi chauffeur zei nog, neem je de stop “trein” dan betaal je 15 baht, neem je de rechtstreekse dus naar Paya Thai dan betaal je 100 baht pp.