Thailand zever-topic: Aan den toog

Ok, ik ben de laatse effen opkuisen en ik ga :slapen::dag::chin:

Zie!!! Ik had al overgewicht!!!lol2

Zijn nu in Istanbul! Net een peukie gerookt! (YEAH! Rookruimte!!!) In tegenstelling tot Georges gaat het hier perfect en is het perfect gegaan! Heerlijk toestel gisteren, zelfs Kees kon gewoon zitten! Na aankomst naar de balie van THY gegaan, verteld hoe en wat en binnen 10 min zaten we in een busje op weg naar het hotel! Hotel was 15 min rijden vanaf het vliegveld. Leuk buurtje, Bakirkoy. Om 5 uur zijn we weer opgehaald vanochtend (het is hier een uur later) Ook kregen we een diner gisteravond en vanmorgen een ontbijt. Ontbijt hebben we niet gedaan, sliepen liever nog een half uurtje langer;)

Kortom, perfect geregeld allemaal!!!

Vind t nog steeds erg sneu voor Georges, wat een pechvogel zeg! Nu ook nog dat gelazer met de bagage…pffff…

Maar wij hebben gelukkig een goede ervaring, en dat mag ook gezegd worden…

“See” you in Bangkok!!!:cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:

Leuk te horen Esther moet je geen binnenlandse vluchten hebben met Air Asia spotgoedkoop :dag:

Fijn om te horen dat alles goed is gegaan Esther ! Goede doorvlucht naar BKK ! Nog even volhouden en je bent er…zucht…

Pfff nu zijn er inderdaad wel een heleboel in het mooie LOS… Ikke wil ooooook haha

Nog ff volhouden Rik. voor je het weet zijn wij aan de beurt :zon02:

Nog maar even volhouden Rik…straks is iedereen weer terug en heb jij je reisje nog tegoed !

Das helemaal waar hoor :chin: Nog even volhouden…

En nog maar 5 berichten te gaan en de magische grens van 5000 berichten is gehaald :slight_smile: !!!

Ik hoef er maar een paar meer om de 5000 te halen lol2lol2lol2

Total: 856.00 THB Depart **FD3977 **Chiang Mai (CNX) to Phuket (HKT)Monday, 18 July 2011
Depart 2145 Arrive 2350

200.00 THB2 Guest                 @ 100.00 THB       228.00 THB             Airport charges & fees                Return       **FD3974  **Phuket (HKT) to Chiang Mai (CNX)Tuesday, 26 July 2011            
  **Depart** 1035 **Arrive** 1240

200.00 THB2 Guest                 @ 100.00 THB       228.00 THB             Airport charges & fees                       856.00 THB       **               Total              **Das is toch goedkoop ?!

HET ZIJN MAAR BEPAALDE DATA OPPASSEN !

Ach…ik heb er ook maar 6,5 jaar over gedaan :slight_smile:
Onze Georges is zo’n ouwehoer…die haalt de 5000 wel in 1 jaar lol2

Een lameer of babbelkous noemen wij dat lol2

Maar vanaf bkk is het toch weer iets duurder

Ik heb dus nog ffies te gaan haha

ik vind vluchten naar CR aan dezelfde prijs!

Misschien kijk ik wel fout hoor. was gewoon nieuwsgierig ga zelf niet vliegen in die periode.

Zo beste Aan den Toog gangers Jan zit in Huahin morgen weer terug naar Bkk om overmorgen naar Chiang Mai te vliegen.

Ben nu al een beetje zenuwachtig morgenmiddag gaat me vrouw inburgeringsexamen doen op de ambassade… Ze heeft hard geleerd en kan al heel goed praten in het Nederlands maar toch zijn we zenuwachtig.Nu hopen op een positieve dag :wink: