Als ik die verhalen van Georges zo lees dan moet Esther straks wel met hele goede verhalen komen wil ik ooit iets gaan boeken bij turkish airlines ik krijg het idee dat alles wat fout kan gaan tot nu toe wel fout is gegaan, het is maar goed dat hij straks weer bij zijn vriendin is dan zal hij in iedergeval tijdelijk al deze ellende wel vergeten
ik zie al hoe Jelle in de koffer van Esther is geraakt hij heeft hem eerst stiekem geopend
http://rhizomatic.nl/14_04.jpg
lol2lol2lol2
SSST! straks valt heel mijn plannetje in duigen!!! lol2lol2lol2
Zo, Georges weg, Esther wegā¦en Jan om 21:40 uur ook de lucht inā¦halve Thailand-forum zit bijna lekker in Thailandā¦
Nog zoān 5,5 maand en dan hoop ik ook weer te gaanā¦lekker Songkran vierenā¦
Goh, nog maar 16 berichten en ik heb de 5000 gehaaldā¦na ruim 6 jaarā¦wat een mijlpaalā¦
Bij de 5000e posting geef ik uiteraard een feestje hier āaan den toogā. Hele avond gratis drinken en eten ![]()
Fijne reis Jan !:dag:
Ik begin alvast met het maken van een verse somtamā¦:chin:
Ben momenteel in Si Saket,in de namiddag een regenbui gehad!!morgen vertrekken we naar Chiangmai.
met Air Asia voor 4500bath.2personen Bkk /cnx.
Top ! Zet ik alvast voorraadje Singha en Chang koudā¦denk dat het vanavond nog geen feestje wordtā¦zal morgen zijn⦠![]()
Tsja, had je toch beter hier kunnen blijven Georgesā¦hier is het de hele dag droog geweest ![]()
had 2 tickets bij Air Asia gekocht voor 4500bath!!misschien dat het in Cnx het weer wat beter is Dave.
moest je nog nieuws hebben 1 van de dagen betreffende turkishe ivb upgrate of een compensatie dan geef je maar een seintje!!
ben buiten aan het chatten,het is hier vergeven van de muggen!!!
groetjes georges.
Snel zoān spiraaltje gaan kopen, Georges!
Tijd voor Pad Thai
!
Tja in ieder geval een forum dat zijn naam eer aandoet dan zou ik zeggen, laten we er daar maar een op drinken dan proost!
Nog 9 nachtjes slapen en dan ga ik voor de 3e maal dit jaar :cheer:
:chin:Was er niet meer weg George als er open breek schade is dan is naar mijn weten de inhoud verzekerd door de vervoerder zal er zeker melden bij de bagage afhandel en een foto maken van de schade aan je koffer
maar probeer nu maar vol op tegenieten in Thailand:cheer:
:chin:wat moet George nu met een spiraaltje is toch alleen voor vrouwenlol2lol2
Klopt!! Herinner het me als de dag van gisteren dat ik zei ānog 100 nachtjesā. Daar zijn er alweer 69 van voorbij en nog 31 te gaan⦠Gaat helemaal goedkomen ![]()
Ben wel een beetje jaloers op iedereen die nu al in het vliegtuig stapt, maar de voorpret is eigenlijk ook wel leuk
Lees me suf hier op het forum en als ik wat te vragen heb krijg ik hele leuke en handige antwoorden, waarvoor veel dank!
Haha ja dat is wel heel zeker. Ik nog 72 dagen dan ook voor de 3e keer dit jaar :chin:
Er zijn koopjes te doen bij Air Asia vanaf 13/10/10 tot zelfs 01/08/11.
O my Buddha wat een goedkope vluchten voor mij als mijn vrouwlief zou willen !!!
Binnenlandse voor 07/2011 100 bath +tax pp ( enkel ):mad: