Thailand zever-topic: Aan den toog

Goede reis Esther en misschien komen we elkaar wel tegen ergens in LOS.

Gaan nu naar Schiphol!

Bedacht me net in ene dat we online konden inchecken voor morgenvroeg! Net dus snel nog even gedaan, scheelt weer rompslomp morgen in den vroege ochtend!

Ben benieuwd wat ons in Istanbul te wachten staat! Hoop iig dat we daar nog even van de stad kunnen genieten.

Schijnt er 21 graden te zijn. Lekker om mee te beginnen;)

Zo de online-check-in gedaan en de boardingpass uitgeprint via de site van EVA, nog een uurtje of 4 en we stappen op de trein naar Schiphol om daar nog even Tax-Free te shoppen etc.

U allen Aan den toog ik groet u en tot weerzien >>>.
:dag:

Esther en Jan veel plezier in LOS en kom met mooie verhalen terug. :chin:

OOk is mijn bagage beschadigdmmoet op zoek naar een nieuwe koffer!!heb al een schade claim ingediend,maar het zal voor dovenmans horen zijn vrees ik!ook de slof sigaretten die ik in schiphol had gekocht is uit mijn koffer gestolen bij aankomst!toen ik in Istanboel was,was het heel hard aan het regenen!!goede reis aan Jan en Esther!!
@Dave.had al info geplaatst op het turkijeforum(werd niet in dank aanvaart)
OOk had ik gisteren iemand die zijn taxirit van zijn hotel richting airport zelf kon betalen!!

Ik heb nu nogmaals naar de ‘Customer Department’ gemaild en ook vermeld dat de koffer beschadigd is en dat de sigaretten uit de koffer zijn gestolen.
Hoop dat ze reageren, maar bij Turkish is dat altijd maar afwachten…zijn communicatief niet echt geweldig (en das nog een understatement…).

Bedankt Dave!!het komt er op neer dat heel de hoteloffice crew onbekwaam,had ook nog naar een supervisor geweest,die kon mij ook niet voorthelpen!!moet nu gaan Dave!!tot dra…georges.

Oke Georges !! Nu lekker gaan genieten hoor ! Probeer deze Turkish Airlines-ellende maar ff te vergeten, je hebt nu vakantie !!!
Neem een lekkere massaman kai en een paar Singha’s erbij !!! Hoe meer Singha’s je drinkt, hoe eerder je dit voorval vergeet !

@Jan en Ester

Heeeel veel plezier!!!:dag:

Jan en Esther, goede reis gewenst!!!:cheer::cheer::cheer::zon02::vak02::zon02::cheer::cheer::cheer:

Esther en Jan een hele goede reis en zeer aangename tijd in thailand toegewenst:vak02::vak01:

We gaan je toch nog moeten uitroepen tot " REISPECHVOGEL :mad: 2010 " !

Sssst, niets zeggen, maar ik ben stiekem met mijn laptop bij de hand in Esthers’ bagage gekropen Tot nu toe gaat alles goed. 't is hier wel een beetje krap tussen al dat speelgoed…lol2

http://2.bp.blogspot.com/_oHNNC_HO4gE/S2gO6CeQOFI/AAAAAAAAIEg/dQaaS79uT40/s640/guess.jpg

lol2lol2lol2

Ja ik zwijg zoals een graf …sttttttttttlol2

Jelle is rijp voor het zottenhuis …da virus toch hééélol2

Hij heeft het goed zitten lol2lol2lol2

Georges, spijtig dat je eerste contact met Istanbul zo een rotzooi moet zijn. Turkish Airlines doet de gastvrijheid van haar thuisland geen eer aan.

Geniet nu maar van de rest van je vakantie! Hier in België schijnt de zon, maar het begint wel fris te worden. Hoe is het weer daar?:dag:

Grts,

Jelle

Tjah, Esther was zich wel druk aan 't maken bij de check-in dat ze 100 kilo extra moest bijbetalen…lol2

Heb net naar LOS gebeld en er is weinig werk in de toeristische sector ze zijn er zich van bewust van de sterke bath die tevens hun export benadeeld de regering is er mee bezig !
Hopelijk…voor de komende vakantiegangers.

ja die duplo is niet meer zo licht als hij geweest is … lol2lol2

ja het is te hopen dat we snel weer meer bathjes voor onze euro gaan krijgen