Mijn vrouw leest net in de krant genaamd Thai Rath dat het eiland even geen nieuwe bezoekers toe laat totdat de toestand verbeterd is.
ik zou het niet weten hoe ik van eindhoven naar bangkok moet vliegen ik zei dat het 45 minuten verder is dan vanuit eindhoven omdat ik van mijn thuis vandaan 45 minuten naar eindhoven rijd en ik zie bij jou id oa staan dat je uit eindhoven komt :beef:
Kob khun krap, zodra de mogelijkheid zich aandient zal ik zeker laten weten dat we weer goed zijn aangekomen.
:chin:sorry had je verkeerd begrepen heb dacht dat je wou vliegen van af eindhoven maar ik kom uit de omgeving van Eindhoven en als ik met de trein naar frankfurt ga dan worden mij een aantal opties geven van af eindhoven via utrecht,venlo,of heerlen(aken)
:chin:maak er maar veel sanook sa naan van(plezier) hoop dat je wel op een van de vele andere eilandjes terecht kan:vak02:
is via utecht niet een rare route vanaf eindhoven? dan lijken de andere routes mij meer logisch en wat is de prijs voor deze treinkaartjes
:chin:utrecht klinkt raar maar kwa reis tijd maakt het niet zo veel verschil in utrecht stap je gelijk op een rechtstreeks trein de andere routes moet je meer over stappen,
:chin:maar als je in van af belgie vertrekt ga je via brussel, luik en aken ook een rit zonder over stap!
ik woon net boven den Bosch dus is Utrecht meer logisch voor mij dan Brussel
waar had jij die tickets vanaf Frankfurt gevonden?
:chin:dacht dat je in Belgie woonde de plaats naam bij je naam lijkt wel heel veel op een vlaamse plaats!Ebookers.de dus niet nl daar geven ze andere prijzen als op de duitse site
National
Two killed and one missing as mudslides and storms rock Trat and Rayong
Published on October 12, 2010
A waitress was killed and her husband seriously injured when a landslide hit a small resort in Trat’s Koh Chang early yesterday.
Naree Khok died in the disaster while her husband Rin was pinned under debris and waited in pain for more than 10 hours before being rescued, due to limited equipment.
The couple worked at Little Chang Resort, a two-storey wooden structure that had eight to 10 rooms.
Many other properties in the same area were also damaged by the landslide.
Meanwhile, three dams on a Rayong golf park burst early yesterday, sending a fierce torrent of water down Mt Thammaros.
The torrent swept away around 100 houses and damaged many other properties.
One man - 41-year-old Thirapong Rodpai - was killed when the runoff slammed his car against a big tree.
A nun at Namtok Thammaros Temple was also missing and feared dead.
Many villages in nearby areas were flooded.
Rayong Governor Tawatchai Terdpaothai, who inspected the scene yesterday, said the three dams may have contained more than 200,000 cubic metres of water.
“The golf park owner must pay for damages,” he said, “This is not a natural disaster.”
Other dams inside the Wangjuntr Golf Park were threatening to burst also and officials were now busy trying to fix the problem.
Ranong disaster-prevention-and-mitigation chief Chasan Kongruang said that landslides had occurred at many spots in the province over the past two days.
“There’s now high flood and landslide risks at various attractions especially waterfalls,” he said. He warned tourists to be particularly watchful when visiting Ngao, Poonyabarn, Bokkrai, Chumsaeng, Suwansiri, Raloy, Heawlhome, and Tonepetch waterfalls.
“As heavy downpours continue, flash floods and mudslides may hit at anytime.”
Chasan advised locals to keep abreast of weather updates.
:chin:ik houd het voor gezien voor vandaag weltrusten en wie weet tot morgen:slapen:
Hoe kom je er bij?:retard:lol2
weltrusten:slapen:
ach ik zou best heel de avond mijn koffer willen controleren als ik dan morgen naar thailand zou gaan
Estherke gewoon ervoor gaan hé!
GENIET met volle teugen !
Ennnnn hier zijn we weer! Ik zie dat de fles sangsom al goed geminderd is… Giet me zelf ook snel nog een teug achterover.:chin:
Klaar om te gaan, Esther? Zenuweuuuuhhh!:cheer:
Ben nog steeds wakker!lol2
Heb de hele avond lopen klungelen, kent t wel. Tasje hier, tasje daar, alles nog aan de oplader. Net nog even last minute Skype geinstalleerd. Ook belde mijn vriendin uit Australie nog om me een goede reis te wensen! Hoe lief is dat?
Nu gaat de pc uit, de laptop gaat in de tas en we gaan ons laatste nachtje in ons eigen bedje slapen!
Toedeloe!!! En misschien morgen nog wel een zwaai vanaf Schiphol! >>>
:vak01:
Veel plezier en een goede reis gewenst!
:wereld::cheer:
Grts,
Jelle
Goede reis en heel veel plezier !!!