Esther, je weet toch dat ik al terug ben?lol2
Wat Kees nog zei, vrijdagavond in een grote stad. Dus hotels vol! Zit wat in natuurlijk, maar aan de andere kant. Istanbul is wel heeeeel groot! Zoiezo vind ik t erg slordig van Turkish Airlines! Als ik Georges was zou ik het er ook echt niet bij laten zitten! Hopelijk kan Dave nog iets regelen en vliegt Georges als “elite” terug!!! Dat zou mooi zijn!
lol2
Nee joh wrong place wrong time, hup terug in de :vak02::vak01: mood, ik ben er klaar voor.
Staat ook op mijn reisplan, al duurt het nog enkele weken voordat ik daar heen ga. Ach dan zal het :zon02: wel weer schijnen…
:chin:iedereen die morgen naar Thailand af reist een goede reis toegewenst en laat eens weten of dat jullie goed zijn aangekomen het zal komende weken wel rustig zijn op dit forrum>>>:zon02::dag:
wat een ellende toch allemaal vandaag hier aan den toog maar gelukkig staat er nog genoeg sangsom om een shotje te nemen
@ Georges geniet van je tijd in thailand nu je daar bent en probeer niet te veel aan deze ellende te denken gebeurd is het nu toch en mischien kan dave je voor de terugvlucht nog wat helpen
@ Esther terug in die vakantie stemming ze zullen er toch niet elke vlucht z’n zooitje van maken
@turkish airlines ik denk dat jullie hele goede anti reclame voor jezelf aan het maken zijn
:chin:goede avond Dirk ben normaal meer van een Chang biertje maar nu iets sterkers zal ook wel lekker zijn dankje
hoop echt dat de mensen die nog vertrekken minder problemen hebben als George
maar had George niet zwart op wit een toe zegging van een kamer?
zo ja hoop dat Dave nog iets voor hem kan betekenen
ja die had hij wel dacht ik maar ze hebben hem ook een kamer aangeboden alleen moest hij die delen met een vreemde en dat heeft hij heel begrijpelijk geweigerd maar als ik een post van dave hierover goed begrijp hebben ze daardoor wel aan hun toezeggingen gedaan alleen dan wel op een manier die totaal on acceptabel is
:chin:Dirk waneer ga jij weer richting Thailand >>>
volgend jaar juli/augustus ik zit vast aan de “bouwvak” en heb dus niet zo veel keuze maar mischien dat ik met de kerst nog 2 weken ga lastminute maar dan moet het finacieel allemaal wel kunnen natuurlijk
en Frans wanneer ging jij ook al weer?
:chin:als alles mee zit financieel eind deze maand wacht op wat betalingen anders wordt het de eerste of tweede week november
wil dan 3 maanden blijven
hoop voor je dat je met de kerst kan gaan heerlijk bij meer dan 30 graden kerst vieren met voldoende Thaise gerechten en Drankjes :cheer:
ik heb de laatste jaren met kerst meer in thailand rond gehangen dan in nederland en moet zeggen dat dat wel goed is bevallen dus als het even kan dan ben ik er van het jaar zeker weer
ik denk dat esther vanavond vooral druk is met het controleren van haar koffers lol2lol2lol2
:chin:als frankfurt niet te ver is daarvan daan zijn af en toe nog betaal bare tickets rond de kerst
Dit is zeker dé plek om te vertellen dat ik nog 32 nachtjes moet slapen voordat we éindelijk naar Thailand gaan… Pfff… Wachten duurt lang!!!
:chin:ja dat kan zeker cetje onder het genot van een drankje en een hapje hier kan je eigenlijk alles wel kwijt zo lang het maar netjes blijft
veel tickets vanaf Frankfurt zijn toch inclusief treinkaartje vanaf elk station ook in nederland??
voor mij is het trouwens 45 minuten langer dan vanaf eindhoven
32 nachten klinkt ver maar het is maar 1 maand denk eens terug wat je deed 11 september dat is maar even geleden:vak02:
:chin:volgens mij moet je de tickets dan wel in Duitsland (site) kopen en zijn ze alleen geldig op het Duitse spoor net
maar hoe wil je vliegen van af eindhoven naar bangkok?