Thailand zever-topic: Aan den toog

VLUCHT WA MET 10MIM VETRAGING AANGEKOMEN.
DAARNA HEB IK NOG 4 UUR HEEN EN WeER GELOPEN VAN DE HOTELDESK turkish airlanea naa r de supervicer.men stuurde mij met een kluitje zand in het riet.
Nooit meer vlieg ik nog met deze maatschappij.

Probeer ze nu te bellen, maar kom er zoals gewoonlijk weer niet doorheen…volgens mij hangen die gasten bij Turkish Airlines de hele dag aan de waterpijp…deze airline is echt niet Star Alliance-waardig.

Dave bel jij naar nr 020-4059636?

Kwaad is al geschied Dave!!compensatie of een drankje of broodje kennen ze daar niet!!de ene spreekt de andere tegen!!
ze kunnen er niets van!!

Ja, dit is een v/d telnrs van de reserveringsafdeling… Kan die andere nrs ook proberen, maar vermoed dat ik ook daar minimaal half uur in de wacht hang…

Kwaad is idd al geschied…maar toch…ik ben witheet :mad::mad::mad:
Dit is geen service. Op deze manier ga je niet met je klanten om. Ik denk dat ik ze maar ga mailen…enige vervelende is dat ze daar ook vrijwel niet op reageren.

[EMAIL=ā€œā€˜ocihelp@thy.comā€™ā€]ā€˜ocihelp@thy.com’
Kan je ook proberen Dave.

Ze hebben pauze tot 13:00.

Kwaad is zeker al geschied.

Maar niet gecschoten is altijd mis.
Dit is echt rot voor George zo een slechte start van je vakantie.

En hoe ziet zijn terug vlucht eruit?

Jep…maar tis al 1400 uur… :slight_smile:

Oh shit zo snel al…

Blijkbaar hebben er een hoop mensen vandaag een klacht tegen over de TK.

Hmmmm…probleem is dat ze NOOOOOIT telefonisch bereikbaar zijn…vandaag niet, paar weken terug niet toen ik hotel wilde regelen voor Georges en paar jaar geleden toen ik op callcentre zat, waren ze ook NOOOOOOIT bereikbaar.
Wat een verschrikkelijke airline…bah :mad:

@ Esther,

Posted Today, 11:59
Mudslide on Koh Chang kills one, injures another

Trat - A mudslide on tourist-destination Koh Chang killed a Cambodian worker and injured another Monday morning.

Officials said the mudslide hit Rock Sand Beach Resort at the White Sand Beach.

The mudslide hit four bungalows of the resort. A bungalow collapsed on a Cambodian worker, severely injuring him while another worker was buried by the mud.

Laten we hopen dat het straks wat beter weer wordt op Koh Chang.

En dat jullie niet die perikelen staan te wachten die onze vriend George heeft ondervonden wat een T*#$^*zooi.

vorige week gebeld om de terug vlucht van me broer te bevestigen en kreeg ze iets na 1300 te pakken.

Georges, volgens mijn collega van de klachtenafdeling is dit een lastig verhaal. Turkish Airlines is niet eens verplicht om een hotelovernachting aan te bieden voor deze schemawijziging die 3 weken voor vertrek is doorgegeven (volgens de officiele regels), dus dit is volgens hem al heel coulant. Dat ze vervolgens een 2-persoonskamer aanbieden, ondanks dat ze een 1-persoonskamer hadden toegezegd, is volgens hem hun goed recht.
Ook zijn ze niet verplicht om vouchers te geven voor eten en drinken.

Uiteraard ben ik het er absoluut niet mee eens. Alleen hebben de maatschappijen zich altijd heel mooi ingedekt tegen dit soort dingen.

Ik ga nu zelf een e-mail aan Turkish Airlines sturen…kijken of ze uberhaupt de moeite nemen om te reageren. Ga vragen of ze IETS kunnen doen…(vraag gewoon of ze BKK-AMS naar de Business Class kunnen upgraden…al zullen ze dit ook wel niet doen).

:chin:George wat een triest verhaal allemaal is niet echt reclame voor deze maatschappij
hoop dat je de rest van je vakantie wel volop kan genieten en dat Dave nog iets voor je kan regelen
maar geniet nu vooral dat je eindelijk in ons mooie Thailand bent en succes met je(ver) bouw plannen aldaar
sterkte Fransjes

Waaaaaaatttt!!!:mad: Wat slecht zeg! Ik hoop toch echt niet ze ons morgen het zelfde geintje flikken!!! Dan zet ik daar echt de boel op stelten! :mad:

Damn!!! Das ook erg!!! Nou lekker hoor, zat helemaal in de vakantie mood! En nu al 2 negatieve berichten!:crybaby:

Jullie hebben het ā€˜geluk’ dat jullie met z’n 2-en reizen…zal dus wel goed komen. Georges kon de kamer blijkbaar wel met iemand delen… Zou ik zelf ook nooit doen…

@Georges…heb Turkish een e-mail gestuurd. Als ze net zo beroerd met de e-mail zijn dan met de telefoon, zal ik wellicht lang kunnen wachten op een antwoord. Kreeg bij e-mail naar reserveringsafdeling direct e-mail terug van ongeldig e-mailadres (terwijl het zelfs op hun website staat), maar heb de e-mail ook aan een ā€˜hoger’ persoon gestuurd. Benieuwd of hij reageert… Gewoon bijdehand geweest en gevraagd of ze de terugreis BKK-IST-AMS dan niet kunnen upgraden naar de Business Class. Nee heb je, ja kan je krijgen…

Pffff… Een hoop dingen te slikken voor de tooggangers hier, vandaag!

Ik zet hier maar snel een grote fles sangsom op de toog met een tiental shotglaasjes ernaast: pak er allemaal maar eentje, 't is van het huis.

Allez Georges. 't Is wat uitblazen van die troep bij THA, maar je bent nu eindelijk in je geliefde land met je geliefde madame. En met een beetje geluk, sleept Dave nog iets voor je uit de brand.

En Esther; als de hazewind terug in vakantiemood, jij!!! Morgen vertrek je naar Thailand!:cheer:

Kom, allemaal een shotje en in ƩƩn keer achterover, hƩ!:chin:

Stel, ik mag mijn kamer delen met een ongelooflijke mooie man!!! Wat doe ik dan?lol2