Goedemorgen fransje’s,
Je hebt het al gelezen de post’s hebben elkaar gekruist, helaas geen extra zakcenten mee en het Spa & Resort laat nog even op zich wachten maar…
Goedemorgen fransje’s,
Je hebt het al gelezen de post’s hebben elkaar gekruist, helaas geen extra zakcenten mee en het Spa & Resort laat nog even op zich wachten maar…
:chin:ik helaas ook niet ben als het mee zit eind deze maand toch in Thailand maar dus met wat minder zak geld maar de glimlach van de mensen aldaar maakt al heel veel goed fijne dag Jan :zon02:
als je die wint blijf je in LOS neem ik aan:vak02:
:chin:zie leuke ticket prijzen van af Frankfurt momenteel voor de maand november tussen 550 euro en 700 euro ook voor 3maanden tickets
moet alleen nog goed koop zien te geraken in Frankfurt
:chin:ga dit weekend ook maar eens mee doen :slapen:
Als jij de volgende keer net zoals je antwoordt de juiste nummers kan geven dan weet ik zeker dat ik win, het klopt dan blijf ik zeker in LOS.
Met een
iedere keer bij immigratie met een afschrift van een Thaise bankrekening waarvan de cijfers qua bedrag niet eens op het afschrift passen, lijkt me geweldig :cheer::cheer::cheer:.
Dus denk even na over de nummers want ik moet het formulier uiterlijk morgenmiddag inleveren aangezien ik morgenavond vertrek.
:chin:welke maatschappij vlieg je Jan >>>
Goeiemorgen !!
Nog niks van Georges vernomen !? Normaal laat ie toch wel wat van zich horen…of ie nou in Thailand is of niet… Maar hij zal wel druk zijn met z’n vriendin… ![]()
Hij had ons verwittigd dat hij niet veel online zou zijn wegens de verbouwingswerken aan zijn huis.
Ach en geen nieuws is goed nieuws toch?
Yip.
Ooooo…vandaar…Georges moet dus gewoon werken tijdens z’n vakantie…
Werken heeft hij niet geschreven lol2
Met EVA Air vertrek om 21.40 >>>.
De koffer’s net ingepakt :vak01:.
Er wsa geen kamer voor mij aanwezig.nacht door gebracht in de lounge.
Andere mensen hadden een hotel 2 uur buite istanboel
COMPUTER WERKT HIER HEEL SLECHT
WAT !!! Er was geen kamer voor jou in Istanbul ??? Wat was de reden Georges ??? Overboekt ??? Laat me ff weten, want hier word ik absoluuuuuuuuuut niet blij van, dit is K*T-service !!! Bagger.
Als je mij meer info kan geven: graag. Dan ga ik bellen met Turkish Airlines !
Het zit je ook niet mee met TH Georges. Gelukkig nu in het mooie LOS en weer bij je vriendin :chin: Geniet er maar lekker van en niet te hard werken aan je huis in de zon he :zon02:
er waren geen single rooms te beschikbaar kon alleen bij een moslim in een gedeelte kamer
andere mensen moesten twee uur rijden eer dat ze aankwamen in hotel
echt een stront company
heb 4uur gewacht en gewachrt
2x naar de superviser geweest
met nul op recest
Ik heb zelf nog geen drinken of eten gekregen
computer doe hier rare dingen
nu tijdens aankomst was ook mijn bagage stuk
heb een formulier ingevi
uld
ook ben ik nooit het vliegveld buiten geweest dus ik heb voor een drol van janus 15euro moeten ophoesten.
Niemand die me daar helpte