Als je ze eerst comprimeert, gaat het veel sneller. Ik heb handig gewacht tot Marie dit gedaan heeft om op haar facebook te zetten. lol2lol2lol2
:chin:het wordt overmorgen geen schiphol maar 10 euro gewonnen onveer 400bath dus wordt het toch nog een paar weken later zo als gepland:wereld:
Facebook , ja dochterlief spreekt hierover maar voor de rest kan ze niet met pc werken , talen ja een vijftal spreekt ze en nu rechten !
Ik zal eens me erop toeleggen als ik op pensioen ben lol2lol2 daar zijn jullie vet mee hé !!!lol2
Maar Frank, dat duurt nog 40 jaar tegen dat jij oud genoeg bent om op pensioen te gaan… Ge gaat ons toch niet zolang in spanning houden zeker? ![]()
Hahaha Jelle ,
Mijn streefdoel is binnen acht (8) jaar …allé wij wachten op den NVAAAAAAA
Jelle je bent toch naar het koninklijk paleis geweest ?
Anders zak je in mijn …
Tuurlijk, Frank. Op onze voorlaatse dag in Bkk. Hier hebben we ook die toerist aangesproken die nogal respectloos foto’s stond te trekken van de Emerald Bhudda
Sorry , klopt …Alzheimer light of te veel MODA…lol2
Tja, ik heb in het Grand Palace geen foto’s getrokken. Iedereen trekt die toch al en op het net vindt je er miljoenen afbeeldingen van.
In de Wat Pho heb ik wel foto’s getrokken, maar ja. De Reclining Bhudda moet je toch zelf zien. Op foto komt de grootsheid ervan toch niet over. Vind ik trouwens van de meeste tempels. Kan ik op foto niet vangen.
Ok, ik vertrek naar t werk. Tot straks!
:cheer::cheer::cheer::cheer::cheer: We hebben…trommelgeroffel
€1,50 gewonnen!!!lol2
Super foto’s Jelle!!! Kan nu helemaal niet meer wachten!:cheer:
Wow, Esther! Dat zijn drie noedelsoepkes!!! lol2lol2lol2
Tnx Esther. Volgende keer pak ik toch een beter toestel mee. Op het moment dat ik met dit pocketsize-dingetje inzoom, vallen de foto’s vaak onscherp uit. En op het beeldschermpje zie je dit niet goed. Later blijkt de foto dan toch niet helemaal te zijn wat ik wilde bereiken…
En Esther? Al gepakt en gezakt? Nog één dagje Nederland en dan ben je weer op weg!
net weer een botoerham met hagelslag op en gister wat paardeworst.
ben nu een boodschappenlijst ah samenstellen voor m’n ouders die over 3 wkn hier zijn
Bijna klaar met werken. Dan naar huis en :slapen:.
Iedereen hier nog een goeie ochtend gewenst!
Grts
Jelle
Nee Joh, dat is het Thailand virus…
30 euro geïnvesteerd en 12,50 terug, het verkooppunt zal ongetwijfeld antwoorden u heeft 12.50 gewonnen ipv u heeft 18,50 verloren om het moraal hoog te houden, wel even de rijtje’s invullen voor de lotto van 16/10 jacpot 36 miljoen hij kan zo maar vallen tijdens de vakantie :chin::chin::chin:.
:chin:goede morgen een ieder en jan had je nog wat geluk met de loterij :cheer:
iets te laat met mijn vraag