Thailand zever-topic: Aan den toog

Ik zou nog effen wachten want de lotto geeft je centen niet onmiddellijk , eerst moeten ze zien of je het wel aankan op zo’n pak centen te krijgen …:cheer:

Och, dan spreek ik vlug even met mn bank af: onbeperkt krediet tegen 2 procent…lol2

12 zeker !

Onze eerste foto’s van Bangkok staan op mijn wwz-profiel. Geniet er van, de rest volgt binnenkort.
http://www.wereldwijzer.nl/jellebowski/albums/thailand-september-2010

Grts,

Jelle

Hoi Jelle,

Ik krijg een virus melding als ik de foto’s wil bekijken.

Virus: Trojan.Script.473411 (Engine-A)
Virus gevonden bij het inladen van internet-content.
Adres: www.wereldwijzer.nl
Status: De toegang is geweigerd.

Gr Olav

Woow… Ok, k zal ze er dan weer moeten afhalen. Stomme Pc…

Bedankt om het direct te melden.

Mijn excuses, iedereen!

Ik ga ze er even nog niet af smijten, heeft iemand anders die melding ook?

Kan het aan wwz zelf liggen? Of is dit zeker mijn Pc?

Hoi,

Zal niet aan jou PC liggen omdat de foto’s via WW worden weergegeven. Hij opent de foto’s wel maar geeft tegelijkertijd een script foutmelding in de website waarna een virusmelding verschijnt.
Er zit waarschijnlijk iets fout in script om de foto’s weer te geven.

Maar kan er natuurlijk ook naast zitten en is mijn PC overijverig.

Ik zie ze ook! En dat niet de melding maar gewoon je foto´s! Misschien ligt het aan de browser? Wij “draaien” op Mozilla. Heb ze nog niet bekeken. Ga ik straks even doen. Alvast weg zwijmelen!:vak02:

Ghe dat gegok hiero, hier ook Staatsloten!!!

alles ok hier ik krijg ze onmiddellijk te zien !

oooooooo die paarse pannekoeken te lekker en ons madame nog ni willen hé…:mad::mad:

Ik kan ze zonder problemen bekijken Jelle. Mooie foto’s, brengen herinneringen terug !

:chin:de zondag loopt al weer bijna op zijn einde wat een prachtig weer was het vandaag komende week gaat het wel weer een stuk kouder worden dan nemen de verlangens naar Thailand wel toe moet nog een paar weken geduld hebben.of het geluk lacht me toe vanavond
fijne avond een ieder

Wij draaien ook Mozilla. Misschien ziet een andere browser dat als een virus…

Straks voor de zekerheid een mailke sturen naar JurjenB.

ik kan ze ook gewoon zien zonder problemen en ik gebruik geen Mozilla

en deze foto’s brengen inderdaad herinneringen terug

Voila, nu staat m’n profiel volledig vol. Dat zijn dus al de foto’s die ik er op kan krijgen…

mooie foto’s Jelle, ik kan aan deze foto’s zien dat jullie een mooie tijd in thailand hebben gehad

Weet je onze foto’s van de eerste maal thailand heb ik helemaal nog niet bekeken ( 2000 st ) en daar staan echt typische gekke thaise zaken bij maar ik ben te dom om op dit forum te plaatsen , misschien komt het er nog van , maar uploaden duurt zo lang !
Ik zou ze graag delen …lol2