:chin:Er is weinig gebeurd zins gisteravond op deze site goedemorgen een ieder maak er een mooie zondag van:zon02:
Morgen ,wij zijn reeds bezig in de zaak !
Ontbijt uit het vuistje lol2
Goedemorgen allemaal !!!
Georges zit inmiddels lekker in Bangkok (als alles goed is gegaan met Turkish Airlines tenminste)…hopelijk heeft ie een goede vlucht gehad…
Goedemorgen allemaal,
Het beloofdd weer een heerlijke dag te gaan worden het zonnentje schijnt al ![]()
Ik wens jullie allemaal een heerlijke dag toe!
Gr Rik
:chin:Dave had je nog een antwoord op mijn rail&fly vraag bij mijn vraag over vliegtickets
groetjes Fransjes
Zo…ff sinaasappels uitpersen…vriendin gaat zo naar de sauna, dus moet haar nog ff wat vitamientjes geven…
De kindjes worden zo opgehaald slik
Daarna even goed door het huis heen sjeesen! De wasmachine draait inmiddels al op volle toeren!
Oeh, die Georges! Zal hij al onderweg zijn naar zijn vriendin? T zal vast!
Georges is iig goed aangekomen in Istanbul! Ik keek toevallig bij arrivals Vrijdag avond. Mijn moeder wil graag ons vlucht schema hebben en ik ging naar de site van Ataturk Airport. Zodat ik haar de link door kon mailen. Op het moment dat ik kijk hoe of wat zie ik dat THY vanuit Amsterdam op landed springt! Wat een toeval zeg! Iets eerder lande hij dan gepland was.
Hopelijk heeft ie zich gisterochtend niet verslapen en de doorvlucht naar Bangkok gemist…
De eerste is iig weg…nu Esther en Jan nog ![]()
Nog 2 dagen …>>> ( Esther & co )
groetjes from
เบลเยี่ยม
Eerste 2 dagen geprobeerd om Vlaams te eten: dag één: Stoofvlees met frietjes, dag twee: ballekes in tomatensaus. 4 dagen buikpijn gehad.lol2lol2lol2. Dat vult allemaal veel te veel.
Moet je iets zots weten: sinds we terug zijn ben ik al 2 kilo afgevallen…lol2
Ik eet gewoon veel minder grote porties, en heb toch genoeg.
En Marie had toch een (heel klein) beetje gelijk: 2.75 eur gewonnen met de lottolol2lol2lol2
Ach ja, 2.50 per trekking spelen is wel leuk voor de dromen, maar meer zou ik er ook niet aan willen uitgeven hoor. Illusies zijn wel eens leuk, maar nooit mee overdrijven.
Wanneer vertrek jij trouwens, Jan?
:chin:hier in Nederland is van avond de uitslag Staats loterij bekent dus als ik overmorgen op Schiphol ben dan weet je het wel:cheer:
lol2
:chin:je lacht me nu toch niet uit laat me nog een dag je dromen aub:slapen:
Ga morgen me koffer inpakken…
:chin:Jan jij had toch ook een lot? dus ook hopen op wat extra zak geld
Klopt ik heb een heel straatje staatsloten 1/5, nog niets gechecked omtrent de Lotto van gisterenavond.
:chin:wie weet van avond kan je he weten wat zal het worden :cheer::mad:
Het is elke dag feest en vandaag extra de jongeman is namelijk sipsee (14) geworden.
:chin:proficiat het is mooi weer :zon02:maak er maar een mooie verjaardag van.
Nee hoor, maar ik herken mezelf wel in die redenering… Stel dat ik ooit de goeie cijfers heb, dan sta ik dezelfde dag nog op zaventem. ![]()