Thailand zever-topic: Aan den toog

Whoehoeeeeee! Net naar de Thaise supermarkt geweest en heb een echte Thaise grote vijzel gekocht. Deze avond verse som tam!:cheer:met sticky rice. Daarna Massaman kai (sorry Georges, jij zal het met een massaman IN Thailand moeten doenlol2)
En, ik heb een Thaise mango gekocht, dus, een beetje sticky rice extra koken en ‘sticky rice with mango’-time!
Whoooohoooo!!!

Trouwens ook op de lotto gespeeld: Marie zegt dat haar nummers gaan winnen, dus binnen een weekje zit ik ook weer in Bkk…lol2lol2lol2

Ok ,ik heb het begrepen ik zal de boel hier maar eens opkuisen want straks komen de expats kijken…
Sorry mannen het is weekend voor de Jelle en hij denkt van de lotto te winnenlol2lol2lol2lol2
Doe ik al meer dan 32 jaar en ben in juli gestopt …de krantenwinkel heeft de deuren gesloten …en ben te lui om naar een ander verkooppunt te gaan !

Goedmorgen,

jelle je hebt het wel te pakken heb je al een vlaamse maaltijd op sinds je terug ben?

:chin:Goedemorgen een ieder het is al weer 9 oktober wat vliegt de tijd het wordt alweer een mooi :zon02:weekend volgens de weerman /vrouw dus genieten maar mensen
Ga straks maar een lekker thais biertje halen heerlijk met dit weer

hier is het in tegenstelling tot de laatste dagen ook zonnig

:chin:lekker van genieten het is oktober dus we worden wel verwent door de weer goden:vak02:

denk ook dat het een tijdelijke onderbreking is vh regenseizoen

Goedemorgen allemaal,

Onderweg voor voorlopig de laatste werkdag en dan nog een paar dagen om te vertrekken naar LOS, de Lotto formulieren ingevuld want volgende week moet die 35 miljoen eruit en het straatje staatsloten voor de trekking van morgen maken ook hun opwachting.
Wat zal het dan een lange vakantie worden.:cheer::cheer::cheer:

ik ben nu bijna 2 maanden terug en eet nog elke dag thais :wub:
:beef:

ja Jan dat is een mooi vooruitzicht nog maar dagen en je mag weer naar LOS maar als je de lotto of de staatsloterij wint dan worden je vrienden hier op het thailand forum toch niet vergeten hè :cheer:

Dat zegt mijn vriendin nou ook elke week…want de nummers heeft ze tenslotte van een monnik doorgekregen… Verder dan 1,50 euro komen we helaas niet… lol2

Interview met Frank aka Liu is geplaatst, zieHIER.

Het plan of beter gezegd DROOM is dan al bekend bij mij, en dat wordt dan een kleinschalig resort/spa op een rustig eiland waar de vaste bar bezoekers van “Aan de Toog” gratis kunnen verblijven, zal absoluut niemand vergeten want geld maakt niet gelukkig maar geeft wel een hoop “financiële” vrijheid.

Is er toch weinig verschil in dat opzicht tussen de Europese vrouw en de Thaise als we het antwoord van Jelle erbij nemen.

Mijn vrouw zag vorige maand en heilig er van overtuigd het cijfer 5 in een pan tijdens haar werk, tot zelf in Thailand werd het doorgebeld door haar collega’s, de rest is te raden lol2lol2lol2.

Gokken is een illusie maar als je niet mee doet dan is er ook geen kans, maar doe het met mate.

:chin:beetje dromen over een leuke prijs is toch heerlijk ik zelf zij me al liggen op mijn hangmatje en op tijd mijn natje en mijn droogje in ons mooie Thailand:zon02:

Gelukkig dat er dromen bestaan , het geeft een beetje hoop !!!
Wie geen dromen meer heeft is een ongelukkig wezen !!!

Hey Frank, heb zopas het interview gelezen, heel leuk. Ik had al gelezen dat je dikwijls naar Spanje reist, maar wist niet dat je vrouwtje een Spaanse was. Zo leren we altijd bij.
En je hebt gelijk, voor een eerste bezoek aan Thailand is een begeleide rondreis ideaal, heb het zelf ondervonden. Een volgend bezoek zou ik dan wel op eigen houtje en op mijn tempo doen.
Nog een prettig weekend,:dag:

1 like

:chin:IK denk nog een afzakkertje in ons cafe maar er is weinig te beleven al hier dus ga ik zelf ook maar weer verder
fijne avond

geniet!!!