Voor mij nog een kleine 2 uurtjes…
[ame=“http://www.youtube.com/watch?v=oYUPjJ6ZrQo&feature=fvw”]YouTube - Travel Guide - Istanbul, Turkey[/ame]
en dan alweer een week dichterbij LOS
Yessssss inderdaad weer een weekje dichterbij!! Ik kan haast niet wachten hoor.
Tis al bijna half zes…dus dan ook voor mij weekend !! Nog steeds niet bijgeslapen na m’n stedentripje Praag dus we gaan er een heeeeeeeeeel rustig weekend van maken…
En vanavond natuurlijk voetbal kijken…
:slapen::slapen:
:cheer:Ik heb mezelf maar even verrast zojuist door ff een vlucht te boeken met als vertrek datum 21-10-2010…>>>
Das nog eens een leuke verrassing voor jezelf zo vlak voor het weekend ! Maar geen terugreisdatum ??? Lekker enkele reis ?? Groot gelijk ![]()
Beetje laat,maar goede reis Georges, geniet ervan!!!
Whaha, tja dat gaat helaas niet door, 12-11-2010 weer braaf naar huis.
Hmmm…das minder…maar in ieder geval bijna naar Thailand
!!
Zo nog 1 dag werken morgen maar het gevoel zit er al in, bijna dinsdag >>>.
Ik wil oooooooook naar Taaaaaaailand… :crybaby::crybaby::crybaby::crybaby::crybaby::crybaby::crybaby::crybaby::crybaby::crybaby:
Je bent net 6 maanden terug lol2lol2lol2.
I know…I know…het is ook jouw beurt (en tis je van harte gegund !!!). Maar het voelt alweer als 6 jaar geleden ![]()
:chin:Wel een staatslot gekocht Dave er gaan heel wat prijzen van 100000 euro uit daar kan je lekker van leven in Thailand lijkt me zo:cheer:
Het is je ook gegund hoor :chin::chin::chin:.
Nog 13 nachtjes slapen en nog 8 daagjes naar de baas, dat schiet al aardig op bij nader inzien :wereld:
ja ik heb ook een staatslot en van €100000,- kan je het in thailand inderdaad best wel een tijdje uithouden
mmm ik begin steeds meer jaloers te worden op al die mensen die nu of heel binnenkort naar thailand gaan :crybaby: maar het is jullie allemaal gegund ik ben nog geen 2 maanden terug maar voor het gevoel al zoooooooooooooooooooo lang