Thailand zever-topic: Aan den toog

Georges !!!

Goeie reis !!! Geniet ervan en laat eens wat van je horen !!!
Goede vlucht !

Helaaaaaaaas…ik blijf voorlopig gewoon weer in Boring Holland :(’
Nog aantal maanden wachten…

George goeiereis naar LOS hoop dat je een wereldtijd zult hebben maar dat zal wel lukken

Ja klopt Dave buurjongen gaat ook mee.

Chokdee George goede vlucht en een fijne vakantie.

Aha oke…
De maaltijden zijn nu iig bevestigd door EVA :slight_smile:

Goede reis George!!!

Fijne vlucht George en een goed vakantie toegewenst.

Ik wens jullie veel plezier samen.

Moet alleen ff later nog met een oude klasgenoot bellen werkt bij EVA Cargo.
Kan dan goeie plaatsen voor me regelen

Ik zie toevallig net vacature bij EVA Air Cargo !! Misschien iets voor jou ? Ik stuur je ff een PB !

1 like

Thanks Dave.:chin:

Heb net gereageerd op je PB.

Georges, je leest dit pas na aankomst…Je bent nu onderweg naar Schiphol! Ik wens je een hele goede trip toe en een warm weer zien met je vriendin!!!

@Georges je zit nu waarschijnlijk nog in de trein naar schiphol, maar nog even en je hebt je vriendin weer in je armen :cheer: een hele fijne tijd in LOS maar dat gaat vast wel lukken

@Esther nu Georges vertrekt komt voor jou het vertrek ook wel erg dichtbij ik zou nog even een keertje in mijn koffer kijken of je wel alles hebt ingepakt lol2

Ik moet nog beginnen! Das nog erger!lol2

Haha ach je hebt ook nog een paar dagen de tijd toch? Maandagavond is vroeg zat lol2

Ah joh, tijd zat ! Ik begin pas de avond voor vertrek met inpakken, sta de volgende ochtend om 6 uur op en maak het dan verder af :slight_smile:

Georges zal inmiddels wel in de trein naar AMS zitten…

:chin:George nogmaals een goede reis maar vertel ook iets over je overnachting op je tussen stop (turkije) maar geniet vooral.:zon02:

Die zou tegen 15 uur op Schiphol zijn! Vroeg gisteren nog of ik wat kwam drinken. Helaas moet Rik (kleine;)) om 15.15 van school halen.

Wat het inpakken betreft, ik doe het precies zo! Maandagavond de kleding en dinsdagochtend nog wat dingetjes. Denk hierbij aan het boek wat ik aan het lezen ben, wat toiletspullen wat ik eerst nog nodig heb, de opladers/adapers, etc

Ja daar ben ik uiteraard ook wel erg nieuwsgierig naar! Ben wel benieuwd wat ik Dinsdag kan verwachten!

ik weet dat het voor de meeste nog niet zo ver is maar voor mij is het weekend :cheer: