Jij bent de laatste 5 jaar toch thuisgebleven Jelle ?
Dus heb je toch goed geslapen afgelopen jaren lol2
Ik zit hier weer voor het grote zwarte …skyyyyyyyy
Wil gerust er 11 u in rondhangen…
2 jaar geleden 2 weken gaan stappen in de Pyreneeën en 4 of 5 jaar geleden 1 week Istanbul… Maar dat was alles de laatste 6 jaar, idd…
En het verblijf in Thailand nemen we er dan wel bij, hé Frank!lol2
Allé als da echt moet ok en da noodelsoepke ook zeker lol2
:D:drool:
Maar ons vrouw hé en nu de laatste maand laat de crisis zich van zijn beste kant horen !
BB …Neenee die niet ze is te oud ( maar Bad Business ).
Ho en CR roept mij zo lol2
En onze vrienden en klanten " ben je nog niet uitgekeken na vier jaar LOS ?"
Maar na twintig jaar Spain zeggen ze dat niet héééééé en mijn levenstikker tikt langzaan ( veel te vlug ) verder !!!
Wij hebben geen weekend of feestdagen vrij en nu willen ze LOS afpakken …snif , snif …
Dude, je hebt nog een heel leven voor je…
Niet direct dood hé Jelle , maar de kwaliteit zakt ,alles begint te kraken en eenmaal de 60 blijft er niet veel meer over dan " oud worden …"
Vergeet niet ik ben 2 maal zou oud als jij …bleit , bleit 55555555
Mijn glas is leeg , Geen applaus dus ik ga !:slapen:
Sorry makker, was even wat oude draadjes aan t doorlezen. Ik ben hier nog.
Wat rustiger aan… Betekent niet per se slechter, he.
zo nou ff wat croisantjes halen en dan lekker met roomboter en hagelslag mmmmmmmmmmmmmmm
als iemand mij kan aantonen dat ie hagelslag in thailand kan kopen krijgt ie een singha van me
In Thailand zitten er toch ook muizen, Baco?lol2 (bij ons in België zeggen we ook “muizestrontjes” tegen hagelslag…)
Misschien is dit iets voor je, Baco…
Khob Khun Krap :chin: Jelle.
Ik vertrek zodadelijk voor een dagje vrijwilligerswerk, maar niet zonder onze Georges eerst symbolisch uit te wuiven !
Goede vluchten Georges en een aangenaam verblijf in uw tweede vaderland.
En aan Esther zou ik willen zeggen : sterkte bij het slechte nieuws dat je moet verwerken. En tracht toch met volle teugen te genieten van uw mooie vakantie die eraan komt.
Groetjes
Fl.
Bedankt Fleurtje!!tsja ben juist op ga zodadelijk een bad nemen en binnen 3uurtjes neem ik de trein richting Schiphol!!
Het zal me varen,mijn computer in de steek te laten voor een paar weken!
Beste vrienden,ik moet afscheid nemen en kom terug op het Thailandforum 30/10/2010.
Nog veel zonnige dagen voor de thuisblijvers!
Voor Jan en Esther nog een goede reis toegewenst en geniet van je vakantie!!
groetjes:georges!!bye bye