Thailand zever-topic: Aan den toog

Niets vergeten Georges ? Begint met con… en eindigt met …ms. Of klasseer je dat onder toiletartikelen ? lol2lol2lol2
Goeie reis hé, geniet er maar van !

:chin:Fleur hij heeft toch 1 vriendin dus zal wel niet nodig zijn?

En bij Carrefour ?

con…ms, juiste maat meenemen he Gg want die van de Thai zijn maar kleintjes lol2

Tuurlijk, was maar een (flauw) grapje. :redface:

:chin:bij spar eens proberen!

Wij sleurden koekjes en anders lekkers mee naar LOS en bijna alles is daar te vinden buiten het grote assortiment van cote d’or.

Gg een aangenaam verlof en fijne momenten met het vrouwtje !!!
Geniet met volle teugen!!!

Frank en Yasmin

Centen Frank centen!!zal deze tickets vastleggen in December!als ik mijne eindejaarspremie ontvang!
Nu ga al mijn geld naar Thailand(oktober&december)

Het lijkt wel of wij dezelfde agenda hebben :vak01:>>>:cheer:

Ik gebruik nooit co…s,voel me er niet gemakkelijk bij!

Bedankt Frank!!Tsja,zal blij zijn dat ik ze terug zie naar 6 maanden.

Ging je niet in het huwelijksbootje stappen ?

Normaal gezien wel,maar het is verschoven naar volgend jaar(moeder van mijn vriendin is heel ziek)Dat we gaan trouwen staat voor 100% vast,maar voorlopig wordt er voorrang gegeven aan het herstel van de moeder.

:vak02:

Wat ga ik de speklapjes van Esther missen,tijdens mijn verblijf in Los!

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRN0tMY3RulgF3COrjHhNNFlIoKufCJNtsIC7XyVRojWaivOMw&t=1&usg=__rDSmGHD2AmFb1Y3NYFfPQE9yCgU=

Veel sterkte Esther, kanker is een bitch, ben er zelf ook al een aantal keren mee geconfronteerd geweest in de dichte vrienden-en familiekring. De moed niet verliezen en af en toe je hart eens luchten. We zijn er voor je.

Jelle en Marie

Dit is trouwens mijn laatste werkdag voor t weekend, dus iedereen die gaat vertrekken en die ik misschien niet meer zie (G-man, Esther, Jan, dave ook?) een heel prettige tijd in Thailand toegewenst en drink er enen op ons! Chokdee mai khab!!!:dag:

Bedankt Jelle!!sta te popelen om al te vertrekken!!
Zal heerlijk gezegd vannacht geen oog dicht doen denk ik!

Dat gevoel ken iklol2. Ik slaap nooit de nacht voor vertrek, lukt me gewoon niet!