Wat je ook kunt doen Esther is met de trein naar schiphol rijden,en we komen elkaar tegen rond 15:pm kunnen we gelijk nog een saffie doen en een pintje drinken!!
Das nou gewoon het verschil tussen een man die op reis gaat en een vrouw die op reis gaatâŠlol2
Kan ffkes niet volgen,heeft Esther 12kg ondergoed bij?
Tegenwoordig bestaan er eetbare slipjes!lol2lol2
En nu zie ik het quote van mijn eigen!!(denk dat ik een nieuwe bril moet gaan kopen!)
Wat heb ik allemaal bij:
toiletartikelen
6x onderbroeken(geen eetslipjes zoals Esther)
8 t-shirts
4x korte broek
1x broek met rits
1 rol wc papier
1 stylo
1xpaar schoenen
1x grote badhandoek!
en dat was het dan(een slordige 12kg)
Was het nog bijna vergeten te zeggen mijn koffer weegt 1.780kg!!
Tsja, daar zijn we hier tenslotte allemaal (online) vrienden voor ![]()
Of je je nu K*T voelt of superblij bentâŠje kan het hier allemaal kwijt !
Zie dat je speciale maaltijden nog in aanvraag staan IyongâŠik houd het in de gaten
Zo nog 2 dagen aan den arbeid vrij-zat en dan zit het er op, wat een heerlijk vooruitzicht tot dinsdagavond >>>.
Ik moet ook alles uitleggen aan onze zuiderbuur he lol2
Vrouwen nemen nu eenmaal het liefst 30 kg aan kleding mee en dan ook nog eens 8 beautycases en 12 paar schoenenâŠwij mannen nemen nooit zo veel mee (of we vergeten de helft) ![]()
O ja, Jan ook alâŠpffffffâŠgeen Esther, geen Sjors en geen JanâŠwat zal het saai worden hierâŠ
Hoi Jan,als ik je niet meer zie,nog een prettige reis en geniet ervan!!
Dat denk ik ook! Mannen zijn klaar met een shirt en een broek. Vrouwen kunnen ook nog kiezen tussen rokken, jurken, topjeslol2 Natuurlijk kunnen mannen dat ook, maar of dat zo denderend staat?lol2
:cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::vak01::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:
Wie weet lopen we elkaar wel tegen het lijf, in ieder geval een behouden vlucht toegewenst en geniet van de vakantie.
12 kilo is bij mij niets! Vandaar dat ik vroeg of Georges alleen maar schone onderbroeken meenam! Je hebt het goed verwoord Dave! Die zuiderburen moeten we idd alles uitleggen!lol2
Maar je hebt gelijk, denk dat Georges zijn lijst die van Kees zou kunnen zijn. Kees is ook met 10 min klaar met pakken! lol2 Ik stop dinsdagochtend nog van alles in die koffer!lol2
**(of we vergeten de helft) **qua tassen pakken, heb ik hier altijd 3 kinderen.
Nou Jelle is weer terug maar die zit natuurlijk hoofdzakelijk in de nachtelijke uren, ach zo nu en dan zal er een wel een post zijn maar zal ik het inderdaad tot een minimum beperken.
Goh Jan, heb je soms iets te doen ofzo de komende weken?lol2
:cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:
kwam vanmiddag onverwacht een kennis uit nederland langs en hij had 2 pakken hagelslag bij zich dus net nog ff een broodje met roomboter en hagelslag op.
had het er vanochtend nog over met the dude.
Vind je die niet in LOS ?
Heb je geen grote winkels in de buurt ?
waarom nog een maand wachten Gg ?
Tegen dan is het misschien uitverkocht ,als ik voor mij in juli kijk zijn al de Egypt - airs verkocht !
:chin:George een goede reis toe gewenst maak er maar het beste van ben wat later deze maand ook aan de beurt:slapen::cheer:>>>:zon02::wub::vak02::kus:lol2
Ik hoop dat je met dit alles temaken krijgt
groetjes Fransjes
ik heb nog nooit hagelslag gezien, heb de hele makro van voor naar achter en van onder naar boven bekeken maar geen hagelslag.
is ook typisch nederlands.