Sterkte Esther !!!
Tja hij was nog maar 44jaar oud,en dan al zelfmoord plegen?
De meeste onder de Belgen zullen Antonie wel kennen"uit de serie:goede en slechte tijden".
Films:Suite16 en Windkracht 10.
Tsja…depressief…
Daar staat helaas geen leeftijd voor…
Vriendin van mij was 23 toen ze het probeerde (gelukkig mislukt!) En een andere vriendin is overleden op haar 28e, ook zelfmoord.
Vergeet ‘De kleine blonde dood’ niet!
Sterkte Esther!!
Zo mijn koffer is al gepakt,(12kg bagage)en nu maar aftellen naar morgen.
Ik vertrek rond de middag met de trein(gratis)naar Schiphol!
Is de "panorama dek"nog open?wil wat vliegtuigen spotten!
Grote kans dat die (of All Stars) een dezer dagen wordt uitgezonden als eerbetoon…
Ik vond het altijd een erg sympathieke gozer…
Net een ticket geboekt voor € 783 retour op de EVA Vertrek 28-12-2010 Retour 01-02-2011… :cheer::cheer:
Wat ben jij een gelukzak,Iyong!!kan er alleen maar van dromen!!lol2lol2
Jij gaat morgen al… En later dit jaar weer… Jij bent pas een gelukzak :dag:
Wow das een goeie prijs Iyong!!
We tellen met je mee George. Mocht ik je niet meer spreken alvast heel veel plezier :dag:
Rik
Had nog een ticket gevonden voor mei met Egypt air voor slechts 487euro’s.denk dat ik hem volgende maand ga boeken!!
Had er onlangs nog mee gevlogen,vlucht was ok alleen zijn ze wel met mijn I-pod en een slof sigaretten aan de haal gegaan!
Ik wacht alleen nog op de e-ticket. Geboekt bij vliegtariven. Kon het niet geloven dus meteen geboekt. Nu nog vrij nemen van werk en dan kan ik me helemaal gaan voorbereiden.
Ja, ik zie die prijs idd staan bij ons ![]()
Zie de boeking nu ook staan…2 personen…
12 kilo? Heb je soms alleen maar een schone onderbroek mee?lol2
Wow! Goede aktie!
Oh Georges, doe jij morgen nog zwaaien naar mij:dag: Je komt bijkans langs mijn huis! De trein dendert door station Schiedam Centrum! :dag:Helaas stop je niet, anders was ik even naar jou komen zwaaien:dag:
Jongens, bedankt trouwens! Doet me goed. Ten eerste dat ik hier mijn ei kwijt kan en ten tweede dat jullie mee leven:kus: