mogguh jelle
alweer in het dagelijkse ritme
mogguh jelle
alweer in het dagelijkse ritme
Mmmh… al zint het me niet echt. Hoe ist daar? Nog veel regen? Bijna weer blackmoon of halfmoon zeker? altijd leuk om s morgens de zombies terug te zien waggelen vanuit Haad Rin!lol2
overdag zwaar bewolkt 's nachts regen kortom belgisch weerlol2.
denk dat de blackmoon snel weer is ja, hou het niet echt bij al die parties, too old for thatlol2
maar jelle een gekookt eitje en een croissantje met roomboter en jam zou wel lekker zijn+ een bakje thee
Croissants zijn al gebakken en de eitjes zijn al gekookt… Spijtig genoeg kan ik hier op t werk geen foto s meer plaatsen. :mad:
Verd… moet al weer aan het tweede deel van t ontbijt beginnen: spek en roerei bakken, champignons bakken, alles klaarzetten, enz.
Trouwens, Baco, nog eens bedankt om ons wegwijs te maken op Ko Phangan! Volgende keer probeer ik een kilo hagelslag mee te smokkelen op t vliegtuig…lol2
Oh en croissants kan je toch krijgen in dat klein bakkerijtje tegenover de 7/11 daar wat voorbij de nice sea resort? t Zijn wel niet de beste, maar kom…
graag gedaan hoop dat jullie het leuk hebben gehad.
die croissants zijn niet super en duur dacht iets van 60 baht
Dat gevoel krijg ik meestal na het eten van koolhydraat “rijk” voedsel (rijst,pasta,brood,aardappel) dus heb daar de inname van beperkt, is zeker een oorzaak.
Goede morgend iedereen!!Iemand goesting in een omeletje???
Man vindt condoom in omelet
05 oktober 2010, 11:54
http://static-c.telenetportaal.be/tmp/410/290/r/2987/201010051154-1_man-vindt-condoom-in-omelet.jpg
Een juwelier uit Chicago heeft een wansmakelijke ontdekking gedaan toen hij op restaurant een omelet zat te eten; er bleek een condoom in zijn maal te zitten.
Anthony Rodriguez bestelde - zoals zo vaak gedurende de voorbije 12 jaar - een ontbijt in de Pittsfield Deli. “Halverwege hefte ik mijn lepel op een viel er een stuk ei op mijn bord. Toen pas zag ik dat het om een condoom ging.”
De man riep onmiddellijk een serveerster erbij, die het bord meenam en de condoom verwijderde.
Rubberen vinger
Volgens Bill Giotakis, eigenaar van de zaak, ging het niet om een condoom, maar om een rubberen vinger, die verplicht gebruikt moet worden in de keuken wanneer iemand zich gesneden heeft.
Rodriguez had echter al foto’s gemaakt van zijn vieze ontdekking. Hij kreeg zijn geld terug en kreeg verontschuldigingen aangeboden. Maar hij heeft te kennen gegeven nooit meer te zullen eten in de zaak
Tja dat is nou het beruchte virus. :chin:
En ik zie dat mijne goede vriend Dave online is hier op het Thailandforum!!
Hoi Dave alles goed met je?Nog één nachtje slapen en het is weeral zover!
“Inpakken en wegwezen”!!
Moet mijn koffers nog pakken alsook mijn papieren klaarleggen!
Heb gisteren nog een mailtje gekregen van vliegtarieven.nl
Heerlijk vooruitzicht George nog een dagje en dan :vak01:>>> :kus: :zon02:
Ik wens je alvast heeeeeel veel plezier
Nog ff volhouden George. Ben best wel jaloers op je…
Lekker hoor Georges !! Nog 1 nachtje slapen en dan mag je weer naar het oosten !!! Het is je van harte gegund !!
Wat een bizar nieuws trouwens…Antonie Kamerling overleden ![]()
Dit is inderdaad heel bizar hoor. ![]()
Pffff…schrok er van! En de schrik zit er nog in. Kamerling dood:crybaby: Zelfmoord zeggen ze. Dan moet je het wel heel heel zwaar hebben.
Kan momenteel al weinig hebben. Gisteren te horen gekregen dat mijn tante weer kanker heeft. Het is nu voor de 3e x terug gekomen. Ze is niet zomaar een tante, ze heeft me alsware opgevoed.
Maar gelukkig zijn er ook nog leuke dingen!!! Georges die morgen vertrekt! En ik natuurlijk Dinsdag al!!!:cheer:
nou esther dat is minder ja hoop dat toch kunt genieten van je trip
Tja dat geeft wel een domper op je feeststemming(reis th)
In iedergeval nog veel sterkte Esther!
Gisteren mijn tante nog gesproken. Ze zei me hetzelfde, dat ik gewoon moet gaan genieten! Natuurlijk voelde ik me lullig om het maar zo te zeggen. Maar ik weet dat er niets aan veranderd aan het feit dat ze ziek is. Dus of ik nou thuis ben of daar, geniet of verdrietig ben. T is nou eenmaal zo. Dus ik ga gewoon lekker en ga nog genieten ook! Het leven is soms gewoon te kort!
Een “meevallertje” trouwens. Heb bericht terug van Turkish Airlines. We mogen 2 stuks aan bagage meenemen! Kan dus de kindertjes helemaal blij maken daar! Want uiteraard probeer ik er zoveel mogelijk in te proppen!
Esther, Sterkte Hopelijk kunnen ze het nu wel uitzaaien en voorgoed.
Het leven is zeker kort en daar van moeten we genieten.