lol2lol2
FF lachen!ha ha ha !!
Een Hollander is zijn dakgoot verven. Ladder tegen de dakrand, verf op de grond. Doopt zân kwast, loopt naar boven, gaat verven. Loopt weer naar beneden, doopt de kwast. Gaat weer naar boven, en gaat weer verven. Een Belg loopt voorbij en kijkt dat een tijdje aan. En besluit toch even een advies te geven. Hij zegt tegen de Hollander: âKan je niet beter de pot verf boven aan de trap hangen?â Waarop de Hollander antwoordt: "Ah nee hĂ©, dat zou wel handig zijn, maar hebt ge niet gezien wat er op die pot staat: âGrondverf!â
Had daarstraks nog een paar keukenkastjes geschilderd,en ik had de verfpot bij de hand!!
Ik heb het vermoeden dat die mop eigenlijk andersom moet Georges⊠![]()
lol2
Wat is het verschil tussen een Hollander die een penalty trapt en een Belgisch pintje? Dat laatste gaat er tenminste altijd in!!ha ha ha !!
En omdat ik door en door slecht ben(ha ha ha !!)een filmpje aankomst van een Boeing 747 op Survanabhumi International airport!!
<div class=âlazyYTâ data-youtube-id=âtbU3fD4HLNoâ data-width=â480â data-height=â270â data-parameters=âfeature=oembed&wmode=opaqueâ></div>
Ohhhh wat ben jij slecht Georges! lol2
ze hopen nu vast dat degene voor je zijn/haar stoel naar achteren gooit tijdens het eten!
Waarom heb je dit aangepast Georges? Wou je soms weer wat uitvreten?lol2
ik wou je tagger een paar dagen opschuiven,kan veel zoals je berichten aanpassen zoals nu,maar ik kan verdomme je tagger niet veranderen!!
sorry moet naar de grote wc!!tot straks misschien??
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/05/08/1210262170-632.gif
Een grapje is leuk george maar nu ga je te ver lol2lol2lol2lol2lol2lol2
Zal ik je anders mijn wachtwoord geven Georges? Werkt een stuk prettiger voor je!lol2
Heb de oplossing voor de kleding voor het weeshuis! Vacuum zakken!!! Heb er 3 gevonden hier in huis. Morgen nog een grote bijkopen! Natuurlijk veranderd het gewicht daardoor niet maar het volume wel! Scheelt weer!
Helaas zal ik speelgoed thuis moeten laten, Duplo kun je helaas niet vacuum trekken;)
ik weet niet of je veel speelgoed thuis moet laten maar het opsturen van een pakketje naar bangkok is volgens mij helemaal niet zo duur is wel afhankelijk van gewicht en volume uiteraard
En omdat ik ook door en door slecht ben GeorgesâŠheb je niet bij Vliegtarieven geboektâŠ???
Dan zal ik bij deze voor alle vluchten een stoel voor je boeken naast de toiletten, vraag ik een speciale maaltijd voor je aan (âbananas onlyâ) en zorg ik dat je naast een nonstop huilende baby komt te zittenâŠlol2lol2lol2
lol2lol2lol2lol2lol2lol2
lol2lol2lol2lol2
Net even een mailtje de deur uit gedaan. Gevraagd hoeveel tassen we mee mogen nemen. Ik denk zelf 2 pp. De max van één tas mag namelijk âmaarâ 32 kg zijn en we mogen 40 kg pp meenemen! Indien ja dan nemen we het denk ik alsnog mee. Het is veel maar niet zwaar. En we hoeven er maar één dag mee te zeulen. We brengen het op dag 2 al weg naar het weeshuis. Opsturen is denk ik geen optie, word me te duur. Wat ik al zei, t is best veel. T zou in een grote doos moeten. Neem het liever mee. Vind het verzenden zonde geld. Geef ze dan liever die centen daar handje contantje.
Goeienavond iedereenâŠ
Ik wen maar niet terug aan t eten hier in België. Heb noodgedwongen begin deze week een grote pot Bouillon gemaakt waarmee ik nu elke ochtend een noedelsoepke op tafel zet. Compleet met pottekes pikant, gemalen pinda, limoensap, verse sweet basil en vissaus er naast. Als ik boterhammen eet, voel ik me zo opgezwollen⊠![]()
Jaja het syndroom âŠslaap zeâŠ:chin:
Laat ge me hier nu al weer alleen zitten, Frank?
:slapen:
Alla, t is hier maar stillekes in de avond tegenwoordig.