Tot morgen , allé sebiet !
Hasta lu…
Weet het Frank,maar als ik mijn vriendin 6 maanden niet heb gezien dan hunker ik er naar uit om ze terug tezien!“de liefde is toch iets raar hé Frank”??
Al vroeg weg, Frank…?:slapen:
Dinsdag is ook goed hoor! Ben iemand die snel tevree is! lol2
jelle niet vd croissants snoepen zie wat er kan gebeuren
http://www.telegraaf.nl/buitenland/7854549/__Model_ontslagen_na_eten_croissant__.html
En dat de dagen daarna maar heel langzaam voorbij zullen gaan.
Goedemorgen Allemaal op deze oh zo miezerige dag…
Eerlijk gezegd. Wil dat de dagen zo snel mogelijk voor bij gaan want dan kan ik ook weg want kan niet w8en
Haha hier nog 1 hoor ![]()
Van mij mogen de dagen voorbij vliegen. Tegen de tijd dat ik daar weer ben heb ik me vrouwtje al weer een paar maanden niet gezien veel te lang :frown:
Laat de klok aan de andere kant van de wereld dan maar even stil staan:D
Kijk dat is nou een prima oplossing haha
Daar kan ik mee leven Esther.
Ben je al druk bezig met inpakken?
Pfffff…breek me de b*k niet open! Vertel net aan een vriendin dat ik nog zoooooveel moet doen! Het zweet breekt me al uit bij de gedachten dat we over een week al onderweg zijn!
Het echte inpakken dat doe ik maandag pas. Kan de laatste dingetjes nog wassen enzo. Maar moet natuurlijk ook voor een weeshuis het eea meenemen en dat is een behoorlijke klus. Het is namelijk echt veel! Ga dat nooit meekrijgen! Moet dus skippen.
Dus jullie komen over de 60kg met baggage de spullen voor de weehuis?
Denk het wel! Of eigenlijk, weet het wel zeker! Hoop dat ik alles in mijn (grote) tas krijg. Weet eerlijk gezegd niet of ik 2 tassen mee mag nemen. Of Kees en ik ieder een kleinere erbij. Staat zo krom beschreven op de site van Turkish Airlines.http://www.turkishairlines.com/en-INT/help/faq/general_baggage_information.aspx
**1. piece 158 cm total dimensions of the first and the second piece 273 cm **
Vooral dit stukje begrijp ik niet.
Natuurlijk neem ik het liefst maar één tas mee. Maar voor “nood” wil ik wel met 2 tassen sjouwen. Nadeel is natuurlijk dat we die overstap hebben van langer dan 8 uur en dus de tassen mee moeten nemen. En ik zit natuurlijk daarna met die lege tassen. Maar zit al te denken dat ik wat oudere tassen meeneem en deze gewoon achterlaat.
Goedemiddag iedereen,Na de schilderwerken die ik al ondertussen heb volbracht(keukenkastjes)ga ik lekker uitrusten.
Morgen begin ik al stillekes mijn koffer in te pakken(niet echt mijn ding)zie dat ik al mijn papieren al gereed leg om met een gerust gemoed af te reizen(vrijdag)
Hoe check jij in Georges? Online of op Schiphol?
Op Schiphol Esther!het is maar een korte vlucht naar Istanboel !
Ik wil kijken of het voor de hele rit kan! Wil namelijk graag de stoel zelf uitkiezen.
Laat me raden de stoelen aan de nooduitgang??lol2lol2