Thailand zever-topic: Aan den toog

graag gedaan rik en werk ze

Ben hier ff aan den toog,had vandaag een halve dag arbeid,omdat ik s’middags wat schilderswerken had thuis!!(keukenkastjes)

Goeiemiddag allemaal !!

Ik ben inmiddels weer terug uit Praag :slight_smile:
Ontzettend mooie stad…

Georges en Esther, nu is het bijna jullie beurt om op reis te gaan ! Nog ff volhouden…
Wat zal het stil zijn hier op WW :frowning:

Tja,ik snak echt naar Thailand Dave!!
Normaal moest ik nog 3 dagen werken,maar ik had echt geen goesting,dus ben ik nu thuis en kan ik nog wat karweitjes doen!(oa:schilderwerken)
Hoe was je weekendje Praag Dave???
Veel gezien? hoe was het eten daar?hoe was de vlucht verlopen?

T zal hier zeker stil zijn! En niet te vergeten dat Jan ook weg gaat! :wink: Maar zal jullie tussentijds vast wel op de hoogte houden heur;):vak02:

Hmmm er gaan er inderdaad nu wel heel veel in 1keer weg richting het mooie Thailand… klink ik jaloers? Dat ben ik ook lol2lol2lol2

Als je m’n koffers draagt mag je mee! Maar je ligt daarna wel 3 weken plat met een hernia!lol2

Weekendje Praag was prima, veel gezien en heel veel gelopen. Leuk om eens gezien te hebben, maar het is niet een van mijn favoriete steden.
Vlucht was oke…ik heb het weer overleefd :slight_smile: (ik haaaaaaaaaat vliegen…). Op naar de volgende reis !

Laat me raden,in april naar Thailand???lol2lol2
In iedergeval die paar dagen dat je op ā€œwereldreis bent geweestā€'dat breekt de dagelijkse sleur moet je maar denken Dave!!:dag:

Dat is niet erg hoor zolang ik maar op het strand kan liggen dan lol2

lol2 Heb jij mij mooi even uitgeluld! lol2

Esther je mocht nu toch 2 koffers mee nemen ?? dan wil ik ook wel een kofer dragen is weer wat beter voor Rik ook:cheer::cheer:

:chin:Dave welkom terug maar was er in Praag echt geen internet cafe ?
nog een paar weken en dan gaan we naar Thailand heerlijk uit rusten van alle werk zaam heden in Nederland

lol2 T word nog druk in de hotel kamer in Istanbul!

Pffff… Wou dat ik weer in de Cat bar in Chiang Rai of op het strand van Ko Phangan zat… :frowning:

Ik wou dat het al vrijdag was,Jelle!!lol2lol2

Tjah, het is nu wel echt aftellen hƩ, Georges? Alvast veel plezier daar!

Voor Gg is het belangrijkste " natuurlijk" het vrouwtje dat staat te wachten hoe zou je zelf zijn !!!
Have fun together Gg !!!
:chin:

Tja zaterdagavond kom ik aan om 21:30pm dan ff aanschuiven(imigratiedienst+wachten op bagage)en dan direct de taxi in!
Schat dat ik tegen 23:15pm aankom in mijn hotel!(en daarna…slapen!)om s’morgens een vliegtuig te nemen naar Ubon Ratchatani.

Dat zijn toch mooie vooruitzichten …niet ,het had misschien anders moeten zijn maar een dag meer of minder !!!
Dat vrouwtje wacht wel hoor !:chin: