Tjah, waarschijnlijk volgend jaar terug (deze keer isaan en misschien een eindje Laos…
Slaap lekker!
Grts,
Jelle
Tjah, waarschijnlijk volgend jaar terug (deze keer isaan en misschien een eindje Laos…
Slaap lekker!
Grts,
Jelle
Ha die Baco!
Alles kits daar? Hoe is het met de brommer? Ik mis m al serieus… ![]()
die staat er treurig bij, vroeg al waar is die vlaamse motormuislol2
het weer is wisselvalliger geworden maar dat is de tijd vh jaar.
alweer gewend aan het serieuze leven in gent
‘‘waarschijnlijk’’ terug volgend jaar? Ik denk niet dat jullie zo lang kunnen wachten hoor Jelle lol2
Goedemorgen Allemaal.
Hopelijk heeft iedereen de maandag overleeft.
Morge,
Het was een zware maandag maar we hebben het weer overleefd. Nu alweer bijna weekend het is nl alweer dinsdag (positief denken) lol2
Maar goed nog 79 dagen en dan >>>:zon02:
Een weekje is toch nog wel vol te houden George. Nog heel eventjes en dan mag je weer heerlijk naar LOS toe:zon02:
Het duurt zo lang RIk 79 dagen
pfff vertel mij wat:tear:. Het is echt verschrikkelijk,maar ja helaas is er weinig aan te doen. We moeten gewoon even volhouden maar dan zijn we er ook meteen weer een maand:dope:
het regent hier echt bakken uit de hemel dus zo leuk is het hier niet op het moment ook gewoon koud
Ik hoorde het al ja. Vooral gister was het heel erg met de regen toch?
maar qua temp zit het wel goed of niet?
nou ik vind het koud nu
Nog een week en dan staan we op schiphol!!!
voor de liefhebbers
http://lh3.ggpht.com/kookIeat/SIynuPXiQiI/AAAAAAAAAgg/aVdjHhoEajs/s400/IMG_3223.JPG
Rik valt lekker aan :drool::drool::drool::drool::drool::drool: Hmmmm hebben we er geen lekker singhatje bij?
Een heerlijk vooruitzicht Esther!! Alle reden tot aftellen :dag:
Ik sprak net mijn vrouw die zit nu in Sa Keow en die vond het daar ook al koud zeker in de avond. Terwijl ze van het weekend in BKK het bloedheet vond.
rik een singha om het weg te spoelen
http://travelblog.viator.com/wp-content/uploads/2008/02/singha-glass.jpg
Thanks baco! Het eten was weer heerlijk hoor Nu me biertje ff opdrinken en dan kan ik er weer met frisse tegenzin tegen aan op het werk