Thailand zever-topic: Aan den toog

Anders ik wel! Ben gisteren wel begonnen met het uitzoeken voor spulletjes voor het opvangcentrum! SLIK dat gaat noooooit passen! Althans als ik voor me zelf ook niet iets wil meenemen;)

Van ons zelf gaan we volgende week maandag pas doen. Zie er namelijk ook als een berg tegenop!

Gelukkig zag ik het op tijd! Volgens mij is dat heel goor in de koffie!lol2

salaris is een stuk minder maar het weer iets beter

Er is een mogelijkheid om mijn tickets te veranderen van datum!moet het wel ff bewijzen(datum van oorspronkelijke vlucht met Turkisch airways en de nieuwe vluchtgegevens)

klinkt positief hoop niet dat ze er veel administratie kosten voor rekenen

Hoop het ook Baco!!maar als ik een paar honderd bath moet bij betalen voor de administratiekosten dan doe ik dit met alle plezier!lol2lol2

De uitgaven ook, dus dat compenseert mooi;) Hoef bijvoorbeeld niet meer te sparen voor een vakantie naar Thailand!lol2

Dat is geweldig Georges!!! Heb je je nieuwe ticket al? Oude en nieuwe “opsturen” en voila! Je hebt bewijs!

hoop dat het allemaal lukt voor je george, voor jou geen turkse airline meer denk ik

Ik zal dat terplaatse doen Esther,bij aankomst!
Zal waarschijnlijk iets moeten bijbetalen,hoeveel dat weet ik niet??
Had een vriendelijke mailtje gestuurd,had oa: vermeld dat ik jaarlijks 2x met Air Asia een binnenvlucht neem,en dat ik een goede klant ben van Air Asia!
Je weet wel een beetje “siroop aan de baard smeren”!!lol2lol2lol2

De eerste en laatste keer Baco!!
Nu maar hopen,hoe het daar gesteld is (AttaTurk airport)hotel+de rest!

Hoe fiksen andere maatschappijen dit dan? Geven die wel compensatie? Als het een algemene (domme) regel is dan kan THY er natuurlijk ook niets aan doen. Je leest en hoort zoveel dat ze gaan schuiven met de planning. Ben allang blij dat ik het nu al weet en niet pas ter plekke! Ik heb zoiets, het kan je altijd overkomen. Leuk is anders dat wel. Maar ja, je doet er niets aan. Ik vertrek ook 8 uur later dan gepland, tuurlijk baal ik dat we op een ongunstig tijdstip aankomen. Maar ik zie gelukkig ook de voordelen er van in. Zo hoef ik nu niet te slapen in het vliegtuig! Dat vind ik echt een plus punt. Slaap namelijk bagger.

Natuurlijk moet je het “aandikken” ze een veer in de r**t stoppen! Dus nu gewoon je tickets uitprinten en beiden meenemen!

Dit wordt de 1ste keer Koh Chang maar ik prefereer een bungalow direct aan het strand dat als ik de gordijnen opzij schuif ik zo de oceaan over zie en zo naar me strand bed hobbel en van daaruit hooguit nog 15 meter te lopen om in het water en daar mee bedoel ik de zee te geraken.

Is dat het toevallig het geval met Koh Chang Paradise resort http://www.kohchangparadise.com/ of met Koh Chang Kacha resort http://www.kohchangkacha.com/ want dan wil ik daar naar toe, zeg het maar als je het weet.

Want plaatje’s op een website verhullen niet altijd de waarheid

Als je bij het Paradise resort de beach bungalow neemt dan loop je idd zo het strand op! Het ligt niet op het strand trouwens. Er zit een “verhoging” tussen. De scheiding zeg maar tussen het resort en het strand. Paradise resort weet ik zeker! Ben er zelf geweest;) Kacha weet ik niet meer, ben er geweest. Maar heb zoveel plekken gezien dat ik het echt niet meer weet. Maar het zal haast wel. Kan bijna niet anders want het resort ligt pal aan het strand!

Ah kijk eens wat ik tussen mijn foto’s vind! Dit is de verhoging die ik bedoel. Het huisje wat je ziet is van Paradise resort.

http://img.photobucket.com/albums/v498/essieb/IMG_2740.jpg

:chin:komt alles toch nog goed fijn tehoren .george zal wel een lange week zijn ?

Tja"een lange week"ik denk dat ik het voor bekeken hou om nog te gaan werken deze week!
Moet nog een paar klusjes doen thuis,schilderen van keukenkasten.

En de job (voorlopig nog even hotel) is weer begonnen.

Hallo iedereen!!! rondje van de zaak! t Is hier wel vuil, eerst even de toog kuisen en de frigo’s aanvullen

Grts,

Jelle

Hey dag Jelle. Fijn dat u zo genoten hebt van uw vakantie in Thailand, maar we hadden niet anders verwacht. Terug aan het werk lees ik, dus werk ze hé, ik ga slapen. :slapen:
Tot morgen !

.