Thailand zever-topic: Aan den toog

Nu zie ik het ook!raar erg raar!!
Spookt het hier op het Thailandforum???lol2lol2
Ik mis stukken van conversaties!!het springt van het ene naar het andere!(of ben ik nog aan het slapen,dat kan ook??)

:chin:goeie avond thailand vriend(in)en wat was het een mooie dag vandaag:zon02: heerlijk buiten geweest in de middag rest van de week ziet er ook wel aardig uit
Liu ik heb denk ik te gehaast gelezen maar je had een ? gezet bij dag
sorry van mij kant
maak er mooie een fijne zondag avond van het is maar rustig in ons cafe

Hoi Esther,

Nou om maar even voorruit te lopen op de dag die natuurlijk ook weer zal komen is dat we Za 6-11 weer terug vliegen, nu denk ik dat we zeg maar van 26-10 t/m 2 0f 3-11 op Koh Chang willen verblijven, om daarna nog een paar dagen in Bkk te blijven “because we love that city” tja kan er niks aan doen.

Ik heb voor het hele verblijf(24 dagen) nog totaal niets gereserveerd, dus het kan iets verschuiven, en als het weer :storm: echt tegenzit in die richting dan kan ik nog alle kanten op…

Ik zou je graag uitwuifen Gg maar het werk roept mij …spijtig !

`
eindelijk ik dacht dat ik niet kon schrijven lol2lol2lol2
bij ons in de zaak is het zeer kalm…crisis ???

Nou ja zeg! Dat is precies de periode dat wij er ook zitten! Als je gaat en mocht je zin hebben om een bakkie te doen of een pilsje te halen dan geef je maar een gil!

En ik houd ook ontzettend van Bangkok! Alleen Kees is er niet zo weg van…zoals veel mensen dat niet zijn. Maar op een gegeven moment moet ik er echt weer weg hoor. Noem het maar een haat-liefde verhouding;)

We laten het wel weten en zal zo nu en dan wel op het forum verschijnen want me lucifersdoos gaat mee.

De regen heeft zich weer verplaatst naar de vroege ochtenduren zo rond een uur of 5.

overdag hebben we gewoon zon:zon02: maar niet te warm

Goedemorgend,hier in het noorden van Antwerpen is het al niet veel beter met het weer(regengedruppel)

george heb je al wat gehoord van air asia of je je ticket kunt veranderen

Dat zijn goede berichten laat het zo maar blijven want ik kom eraan >>>

Hier idem! Neem mijn flaptoppie ook mee! En als het goed is hebben we daar WiFi.
Wat is jullie favo stukje op Koh Chang? Vorig jaar zaten wij aan het Klong Prao beach en dit jaar zitten we daar ook weer. Alleen nu op een totaal andere plek, verscholen tussen de bush bushlol2

resultaten behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst

Je hebt het maar slecht daaro! lol2

T is hier grauw maar ze verwachten wel temperaturen tot 23 graden!

Maar mooi dat het bij jou regent;) fijn de tijd om de koffers in te pakken;)

Pfff wat een weekend zeg! Maar wel onwijs gezellig! Was wel brak vanochtend hoor. (niet door drank maar door slaapgebrek;)) Gooide Roosvicee in mijn koffie ipv koffiemelk!lol2

lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2

Mijn koffers pakken zal wel gebeuren op het laatste,Esther!
Eerlijk gezegd ik heb een hekel aan het inpakken van koffers!!

je mag me komen assisterenlol2

Weet niet of ik die slechte omstandigheden wel aan kan hoor! lol2