Tandartsen zijn ook niet mijn grootste vrienden! Ben niet bang maar leuk vind ik t ook niet. Ga dan ook pas op het laatste moment, dus op het moment dat ik tegen het plafond knap van de pijn! Maar die verlossing daarna…zalig!
En over die baht, mooi gezegd, laat maar waaien. Wij kunnen er toch niets aan veranderen.
Geen grap, hier in Th gebruiken ze als vervangtanden…??? je raad het nooit…??? jawel tanden gemaakt uit KROKODILETANDEN.
De meeste Thais kunnen zich geen porselijnen of gouden veroorloven.
Boven dien zijn de tandartsen hier zeer goed en goedkoop (volledig nazicht en reiniging 500ThB).
Frank
De vorige keer toen ik met een dikke wang naar de tandarts liep was het een vrouw.
Heeft die me zeer gedaan Dave,een uur heeft ze bezig geweest om ene kies te trekken.
Mijn tandarts-angst is denk ik ook veroorzaakt door een vrouwelijke tandarts. De laatste keer had ik een vrouw…had verwacht dat die wel erg zachtaardig zou zijn, maar die liep toch te trekken en te rammen in m’n mond…pffff…verschrikkelijk…
Maar goed, genoeg over de tandarts…ik ga lekker naar huis toe…morgen nog een dagje en dan mijn voorlopig laatste weekend in NL
Staat er nog een biertje koud voor als ik zo thuis ben ???
De vader van m’n vriendin IS tandarts… Heb je ooit op de stoel gezeten terwijl je SCHOONVADER met boren in je mond bezig is? “En? draag je zorg voor m’n dochter?”:paranoid:
Zat net een oud “draadje” te lezen en kwam jou ook tegen Jelle (toen nog voor mij volledig onbekend;)) Heb je nog contact kunnen krijgen met Puzihut op Koh Chang?
Trouwens, met een paar dagen vertaging: hier het recept voor frikandellen uit 1954!
-Meng in een kom een halve kilo varkensgehakt, voeg hierbij 100 gr. in melk geweekt en uitgelekt wit brood (of 100 g gekookte aardappel).
-Voeg hierbij een fijngesneden sjalot (zachtjes in boter gebakken), wat geraspte muskaatnoot en een ei, peper en zout.
-Goed mengen, uitgerekte bollen van vormen en dan bakken.
-Persoonlijk zou ik er wat madrascurrypoeder bijvoegen, dit recept is tenslotte uit '54 hé…
Ik ga even aan de arbeid…ghe ja zo af en toe werk ik toch;)
Ik “ontwerp”. Het is meer hobby-werk. Zo ben nu momenteel veel bezig met uitnodigingen, kaarten naar wens (ook geboorte en trouwen) en uitdeeltasjes. Voor jullie mannen, ontzettend niet boeiend maar voor mij een leuke bijverdienstelol2
Ach jaaaa, de pussyhut!!!lol2 Neen, ik heb wel een mailtje kunnen sturen, maar niets terug gehad. Och ja, we zien wel als we daar toestuiken… Ik ben ondertussen wreed aan t twijfelen welk(e) eiland(en) we aan gaan doen. Wil maximaal één weekje of zo uitblazen, dus het zal wat kiezen worden. Hangt er ook vanaf hoe het weer op dat moment is hé… goed de berichten in t oog houden als we daar zijn.
Ik ben meer geïnteresseerd in rust dan activiteiten op een eiland. Hoe minder volk, hoe beter. Phi Phi zal het dus al niet worden.
Hier staat: “vingt cinq minutes au four bien chaud.” dus 25 min. in een hete oven… maar volgens mij kan je het ook wel frituren voor dat echte hollandse “snack”-gevoellol2
Nee, nee ik was in Antwerpen ( kontich) maar zoals ik reeds verwittigde heb ik een kontrole ( mijn vrouw ) 555555
Ons Baska ( Baskische madame, ze is lief hoor )
Ik heb het iets drukker met het goede weer " de mensen beginnen te ploeteren in hun tui of terras )
Graag een mekhong please zonder krakertjes ( mijn dochter heeft te lekker gekookt mmmm)