Thailand zever-topic: Aan den toog

En ik zie dat onze goede vriend Frank online is:Hoi Frank hoe gaat het met je?

ff wat serieus hier lol2

hier kun je je kennis vd thaise verkeersregels testen:

http://apps.dlt.go.th/driving_hp/ELearnning/E-Learning2.swf

rechts boven kun je naar engels schakelen en dan test voor exam

wie zijn er allemaal geslaagd?

Met onze gezondheid (partner en ik) OK.
Een rondje geven aan de toog zal moeten wachten, daar we voor het ogenblik (zoals vele expats) moeten opletten wat we uitgeven.
Sinds langere tijd staat de wisselkoers slecht en sinds deze morgen komt onze euro zelfs niet meer aan de 43ThB (17Hr00 was 42,66).
Zal ook moeilijk worden voor mijn retirementvisa, denk dat het weer Laos word voor een tijdje of het moet vlug veranderen tegen 26 april.

Groetjes aan allen Frank

thfrank,

het is echt een drama die euro.
ik merk het in m’n zaak mensen geven geen cent uit
hoop dat de euro en de BP snel weer stijgen

Pffff wat een bedrag zeg! Destijds toen wij er waren, 49,7 baht! Hopelijk stijgt ie snel weer, word zo ineens een stuk minder leuk.

allemaal de schuld vd grieken

Georges, HELD ! Ik moet al een 1,5 jaar m’n verstandskies eruit laten halen, maar ik sch**t alle kleuren van de regenboog. Ben voor niks bang, alleen voor de tandarts :frowning:
Verschikkelijk met van die tangen en ellende in je mond…wie dat ooit verzonnen heeft. Na de vakantie moet ik er toch maar aan geloven…

dave,

gooi gewoon eerst een fles sangsom naar binnen je kunt de hele wereld aan zeker de tandarts tovh

Inderdaad hopen dat de bath snel weer wat gaat zakken in zijn waarde…

Kom op Dave, gewoon doen joh! Nu loop je alsmaar met het idee rond dat je ooit je verstandskies er nog uit moet halen :smile:.

een paar jaar geleden zijn er bij mij 3 tanden getrokken… aankomende zomer, waarschijnlijk na Thailand, zal ik 3 implantaten krijgen. Ik weet niet wat erger zal zijn, tanden eruit of tanden erbij :disgust:.

massiv,

het is volgens mij niet de baht die stijgt maar de euro die zakt door de griekse ellende

Held?? ik loop al een paar maanden met een rotte kies,moest ik niet voordurend tandpijn hebben,dan zagen ze me niet bij den tandarts.
Ik denk dat we elkaar een handje moeten geven Dave,ik haat tandartsen het zijn precies slagers(beenhouwers)al dat gekraak in mijn mond,ik moet daar niet van weten.Gelukkig ben ik er nu van af,maar het heeft mijzelf moeite gekost om daar naar toe tegaan.:dag:

Door de griekse ellende zal de bath waarschijnlijk aan het stijgen zijn, maar de laatste tijd heb ik de koersen niet echt in de gaten gehouden. Hoe doet de dollar het op dit moment? Dit heeft ook vaak invloed op de koers van de bath geloof ik.

ik doneer een flesje sangsom na alle tandarts verhalen om de boel weer een beetje op te vrolijken.

Haha Georges, wat de tandarts betreft lijken we dan wel op elkaar ! Dokters mogen bij mij vrijwel overal aanzitten, maar niet aan m’n gezicht…dat van die fles sangsom zal ik zeker onthouden baco, goed idee.

Maar na de vakantie ga ik direct een afspraak maken…als Georges het kan, moet het mij ook wel lukken…

Goed, nu nog even aan de slag…over een uurtje zit het er weer op voor vandaag…

en cola uiteraard

http://www.popandroll.com/coke-art/Coca-Cola-Art_Coke_Bottle4.jpg

Stijgen/zakken…t is maar hoe je het bekijkt;) Omhoog=goed daar zijn we het iig over eens…

massiv

dollar staat op 32.03 op het moment

1 € = 43,17 Baht
1 $ = 32,37 Baht

Zegt me niets om heel eerlijk te zijn…dus zeggen jullie t maar. Is de dollar gunstig ofnie?

1 € = 1,33 $

http://www.sneltekenaar.nl/vergrotingen/tandarts.JPG

deze zou een goede tandarts zijn Dave,moet ik een afspraakje voor je regelen???Is dat Dave niet op de stoel?55555!!

De dollar staat ook zwak t.o. de Bath 31,92.
de B staat 32,33 dus erg sterk, wordt kunstmatig hoog gehouden… de regering koopt Bath op (MEN ??? zegt op Chinees verzoek, Th is ja een halve Ch-" kolonie").
Het is niet alleen de schuld van de grieken (Portugal, Ierland, Spanje) maar ook het onderling gekibbel van de EU-partners om Gr (indien nodig) te helpen, vooral Duitsland ligt dwars.
Daar het ook grote vakantie is (tot na Songkran) is de internet verbinding ook een ramp hier in de Village, daarom ben ik er het ene moment wel en dan niet meer.
Laat de boel maar waaien (op zen Thais), als je er zorgen over maakt of niet het verandert er niets aan he
MVG Frank