Thailand zever-topic: Aan den toog

11.20 Yelle is niet op tijd, de figo steekt vol mexicaans pisbierlol2lol2 pak vlug een stevige mekhong lol2lol2lol2
Vlug effen bijschrijven op de rekening van Jan VA 555555555
Ik ben nen echte hollander 5555555 a ja als je er mee omgaat aaaaiiii wat gaat er met de George gebeuren hahahahhaha
vlug nog eentje drinken en dan dodo santé !!!

Jaaah, sorry mannen, had bezoek op m’n werk van m’n broer! Ben idd te laat…
Hmmm, er is niemand en de frigo zit vol bier… What to do, what to do…

Zeg, massiv en moira, zitten jullie dan ook in september in Thailand…? Kunnen we missch. eens ergens een terrasje doen:vak02:. Wij gaan 1 tot 30 sept.

GRts,

Jelle

Lijkt me een goed idee Jelle, ik zit er dus tot 5 September dus het zou plaats moeten vinden als je nog aan het bijkomen bent van je jetlag :biggrin:.

Hallo,

Vind het prima alleen ik zit op 1 plek en dat is Koh Tao ik zit daar van 1 juli tot 16 september. Daarna gaan we waarschijnlijk naar Maleisie vliegen vanaf Koh Samui.

Ahh, dan word BKK op 4 sept moeilijk voor jou… Maar misschien huppen Marie en ik wel even naar Koh Tao. Valt nu nog moeilijk te zeggen.

Grts,

Jelle

Hallo,

Kijk maar zitten meer hollanders daar en als je zin hebt om Koh Tao te leren altijd welkom. Ik kan je veel tips geven en de beste restaurants op Koh tao en de leukste plekjes.

Nou nou George, vroeg wakker? of NOG wakker…?:chin:

Koffietje?

Grts,

Jelle

http://www.thaiportal.nl/components/com_uddeim/templates/default/animated-extended/drinks.gif

Ben 25min geleden thuis gekomen van mijn werk.Ben alleen bang als ik een koffietje drink,dat ik niet kan slapen!Kruip binnen 5min mijn bed in want om 8uur moet ik naar de tandarts.
Dus wordt het maar 3uur en een “klets” slapen,maar het was aardig om een drankje aan te bieden Jelle!groetjes:georges.:slapen::slapen::slapen:

vlug een jeneverke om goed te slapen dan! Slaap lekker en veel succes bij de tandarts!!!

Grts,

Jelle

Oh wat gaan jullie allemaal al lekker snel! (vind Juli snel want ga zelf pas in oktober>>>)
En dat duurt nog zooooo lang! Maar ik houd t tegoed, zo denk ik dan maar;)

Iemand verder nog aanwezig in Oktober/November? Georges zekerseweten…maar die zal wel richting het Noorden vertrekken…toch?

Absurd eigenlijk! Haha…neem nou de afstand Rotterdam/Antwerpen…das echt niets! Maar zo nodig wel proberen te meeten in Thailand lol2

Mocht de Thai Spa van mijn vriendin straks goed lopen en we hebben nog wat geld over, misschien gaan we dan nog wel een keer in november… We willen natuurlijk wel, maar het moet wel haalbaar zijn…eerst volgende week maar eens die kant op :slight_smile:

Is die thai spa in Haarlem? Hebben jullie een website? Ik ben als ik NL ben woonachtig in Nieuw Vennep. Altijd lekker om in NL naar de thai spa te gaan.

Ja, is in de Zijlstraat in Haarlem :slight_smile:

We hebben sinds een paar weken een website: www.theoasisthaispa.nl !

Mijn moeder is geboren in de zijlweg zij is een echte haarlemse mug.

Beste vrienden ik ben terug thuis,na een bezoekje aan de tandarts(2tanden eruit)Ik zal blij zijn dat het maandagmorgend is,wanneer ik een dagje vrij heb.
Het begint in de kleren te kruipen al dat nachtwerk,mijn batterijen moeten dringend herladen worden,maar 3uur en een "klets geslapen vanmorgend.

Nou Georges, dan wist ik het wel als ik jou was! Neem lekker een duik in je bedje!

Heb 2 vriendinnen in Haarlem wonen…beiden houden van verwennerij!

Ik niet, is niets voor mij een massage (ook geen normale) tot nu alleen noodgedwongen gehad (fysio) Maar das natuurlijk niet echt een massage…en heel vroeger voor m’n longen, de zogenaamde “klopper” zo noemde ik die man.

Ik weet eerlijk gezegd niet wat er op het programma staat in Oktober,we zijn aan het "brainstormen"Esther.
Ik zou graag naar Luang Prabang willen gaan(weekje)en de rest verdeeld over Bangkok,Si Saket en Hua Hin of Koh Samet.

Ik denk dan niet dat ik je tref Georges, wij gaan Bangkok, Kanchanaburi, paar dagen gek doen in Pattaya (nog noooooit geweest, haha) en dan chillen op Koh Chang:zon02: en dan weer Bangkok als afsluiter.

We zullen wel zien hoe het gaat evolueren Esther,kan zijn dat we ook die periode in Bkk verblijven komt wel goed.