Volgens t recept kan je er zes mee maken
we zullen het eens een keertje gaan proberen, doe mij nu maar een lekkere koude chang en zet die maar bij georges op z’n rekening:wereld:
Verdomme het is buiten weeral aan het regenen,en straks moet ik weer werken in "openlucht"geef mij maar de temperaturen zoals het vandaag was in Chiangmai:42graden.
nou om te werken is dat toch wel wat warmpjes maar regen heb ik ook een hekel aan (om in te werken)
Dirk,niet teveel op mijn rekening zetten hé!anders kan ik mijn vliegticket voor oktober niet betalen.lol2lol2
http://www.trentelmanschilderwerken.nl/drank/a17.gif
tjaaaaaaaaaaaaaaaa?? die gast heeft er al precies veel op!!
al die nacht diensten zullen toch wel wat extra eurotjes opleveren? ik denk van genoeg om dat ticket te kunnen betalen zelfs als ik hier af en toe een pintje op jou koste drink lol2lol2lol2
Daar,den Dirk die een vat bier bijheeft,lang zal hik hik leven,in de glory a in de glory a!! Een feestje bouwen Dirk???
amai het lijkt jelle wel lol2lol2lol2lol2
Ik hou het bij koffie spijtig genoeg,moet een beetje aan mijn werk denken!!
ik denk dat ik hier het 4e muisje ben 55555
voor een feestje ben ik altijd in georges
ik ben nu 40 en ben al 22 jaar ondernemer, als ik in nederland ben denk ik eigenlijk altijd wel aan mijn werk … en aan thailand natuurlijk :lol:
pak nog een jarrebees(aardbei) shit je moet de foto aanvinken!
Hallo,
Goeiemorgen het is hier bijna 8.00 uur in de morgen het regent zo hard dat het heir wel bijna een waterballet lijkt op het balkon (zit in een appartement).
Met iedereen alles goed jullie gaan al weer naar bed natuurlijk.
Over de wisselkoers dat is een drama ook voor ons zo kregen voor 1 euro 2 AU dollar nu krijgen we nog maar voor 1 euro 1.45 AU dollar dit komt door griekenland bedankt griekenland.
Hopelijk gaat het niet meer zo lang duren dat het weer wat stijgt want Australie is daardoor vrij duur voor ons.
Tjee dirk,
Ik denk niet dat ik in een glaasje pas…lol2
Grts,
Jelle
jongens als er iemand dorst heeft,loopt er maar achteraan de tap staat open!!
Tjah Moira, ik denk dat het niet alleen van Griekenland afhangt, maar van de wankele constructie van heel de EU… Het was maar een kwestie van tijd en iemand moest de eerste zijn. Als je de economie laat draaien op het goed woord van de banken en ze na grove fouten nog eens geld geeft zonder garanties… nou ja, misschien niet te veel politics aan den toog he…:disgust:
Grts,
Jelle
Jongens en meisjes bye bye,moet gaan werken!Tot morgen.
Is de Jelle ni van dienst ?
Of is het hier self service ?
Das dangerous lol2lol2lol2
Ik ben hier… mekongske?