Thailand zever-topic: Aan den toog

Welkom terug Jelle ! Twee Thailand-verslaafden erbij ?

Wat de vlucht van Georges en Esther betreft, zal de maatschappij zeggen dat ze de passagiers tijdig op de hoogte hebben gebracht van de schemawijziging en een alternatief hebben aangeboden.
Ik vrees dat je geen poot hebt om op te staan :frowning:

Btw, t is hier koud in België…lol2

Baco, jij zult onze dagelijkse portie ijs moeten gaan nuttigen, kwestie van de locale economie wat te steunen, hé…lol2

Tjah, sinds wij vertrokken uit Thailand gaat de Bhat weer omlaag? Ik weet anders wel een goede oplossing: als jullie allemaal samenleggen, wil ik de zware taak wel op mij nemen om naar Thailand te verhuizen op jullie kosten. Als ik jullie op die manier kan helpen, doe ik het wel. (Pas op, dit zou ik niet zomaar voor iedereen doen, hé)lol2lol2lol2

Welkom terug Jelle!

:chin:George probeer het beste ervan temaken door deze vertraging alleen kan je er toch niks aan veranderen maak er gewoon een leuk moment van in istanbul en vlieg dan heerlijk naar Thailand daar kan je je zeker vermaken samen met je vriendin groetjes fransjes

Zo even uitgeschakeld door de griep en weet meteen weer hoe dat aanvoelt, liever nu dan over 12 dagen…>>>

:chin:het beste medicijn de warmte van Thailand lijkt me

Tja en even sabai sabai voor een paar weken.

:chin:ik hoop er eind oktober er ook weer te zijn swadee krap

Ik ben er dan in ieder geval nog :vak02:

Beterschap Jan ! Het is ook echt weer om ziek te worden…
Maar als je nou over een paar dagen nog steeds ziek bent, laat het dan ff weten…dan wijzig ik de naam op jouw ticket wel ff naar D. Numan :slight_smile:

Ga er maar vanuit dat ik dan al weer opgeknapt ben…ben al aan de beterende hand…

lol2na de opmerking van Dave zie ik je met de minuut beter worden Jan lol2

Nog 10 minuten werken !!! En dan morgen om 0700 uur de lucht in…op naar Praag !!!

En een tom yam… schijnt ook goed te helpen tegen grieperigheid:vak02:

Eerste foto’s komen er trouwens aan: check de foto-topic!

Tja Dave!Zal het maar moeten aanvaarden zeker!:slight_smile:
Maar het neemt niet weg dat ik “extra kosten” moet maken(nieuwe tickets alsook een hotelovernachting)
Groetjes:georges.

:chin:wat een luxe dat je op het werk nog tijd hebt voor dit forum
ps vergis je niet bij instappen china of eva hebben een een andere route als Praag:vak02:

Alleen al als ik aan de vertrekdatum denk gaat het beter, maar voelde het al aankomen vorige week maar het was wachten op het moment dat het goed door zal breken…

Alleen de maag verdraagt het niet vermoed ik zo…

Welkom teug Jelle! Kom maar op met je verhalen!!! Zal zo eens kijken of het foto topic.

Nou begin hier ook akelig te worden. Natuurlijk niet zo raar met het snert weer en 2 weken lang de kinders ziek. Ik heb nog 1,5 week om ziek te worden en uit te zieken! Moet lukken dacht ik zo…

Ga zo lekker voor de tv, Oh oh Cherso kijkenlol2 en daarna Big trouble toestanden in Thailand. Vriendin is hier ook, komt natuurlijk uit Frankrijk. Kent beide programma´s niet. Dat word zo wat!lol2

Dank voor jullie sterkte en succes wat betreft die kleine meid van me. Ze is goed door de keuring heengekomen;) Ze heeft gelukkig geen last van haar gezichtsvermogen. Ze ziet alles perfect. Alleen kijkt ze scheel. Niet continue, maar wel vaak. En dan niet met de ogen naar binnen toe maar naar buiten. (heeeel bijzonder! Ze doet mensen versteld laten staan!lol2) Ze heeft er geen last van gelukkig. Maar op den duur zal ze wel een operatie moeten hebben. Al is het alleen maar omdat het niet zo mooi is om te zien. Maar voor mij is ze het aller-aller-aller-mooiste meisje! En zolang ze geen last heeft laat ik het lekker. Misschien dat ze later zelf wil kiezen.