Jan, beterschap! Ook aan de hoest, zere keel, koppijn?
Dave, veel plezier in Praag en een goede reis!
Jan, beterschap! Ook aan de hoest, zere keel, koppijn?
Dave, veel plezier in Praag en een goede reis!
Hoi Esther jij succes met je kleine schatje āprinsesjeā.
Vorige week al aan de zere keel en een wat schorre stem maar dat was voor een dag of 3 en daarna alles wel okƩ, tot aan eergisteren, hoofdpijn buikpijn, spierpijn(nek rug) en daarbij zo koud dat ik nog lag te rillen zelfs met 3 dekens op me, bijna 24 uur geslapen maar voel me nu weer goed en krijg weer eetlust, ach weer een bacterie overwonnen en het lichaam resistent gemaakt.
Hoi Dave,nog een prettig weekend toegewenst in Praag!!
Ik heb mijn griep portie al gehad Jan,in iedergeval nog veel sterkte toegewenst.
TjaJan,het gaat korte voor jou,nog 12daagjes en je kunt weer naar jou favoriete land!:nod:
Goeiemorgen allemaal !!
Ik ben klaar voor vertrek naar Schipholā¦tot volgende week !
Georges, heb jij de toto niet gewonnen ??? Volgens mij had je alles goed toch ???
Dat klopt,Dave!!zal morgen eens gaan ontvangen!!
In iedergeval nog een goede reis naar Praag!!(gelukzak)lol2lol2
Dag Dave , genieten hƩ!!!:chin:
Goedemorgen Allemaal,
Laatste dag en we kunnen weer 2dagen tot rust komen. We hebben het de afgelopen weken echt druk gehad. De piek is er nu wel een beetje vanaf. Adempauze zag op een gegeven moment door de bomen het boos niet meer.
Jelle welkom terug in de realiteit. En hoe erg is je heimwee naar Thailand?
Redelijk erg⦠We missen de bedrijvigheid van de wijk in Bkk waar we altijd gingen ontbijten (Waar onze GH ook lag: si sao Thewet).
Gisterochtend brood en beleg gaan kopen, maar alles smaakt hier zo plat ![]()
Straks naar de Thaise supermarkt, ik maak deze middag een paar liter bouillon, dan kan ik voor de rest vd week zelf noedelsoep maken voor ontbijt.lol2
We missen de geuren, de kleuren, de drukte,⦠Thailand (en Bkk in t bijzonder) heeft ons hart gestolen.
Moet je eens iets stoms weten? Ik bijt op mān nagels en in Thailand stopte dat. Eerste avond terug en daar ging alweer een stukje nagel, zonder het te beseffen.
Verhalen, tjah, ik heb er wel een hoop⦠maar dat is voor de volgende dagen. Eerst wat familie bezoekjes afleggen en⦠Noedelsoep maken!:dag:
Grts,
Jelle
Tja we weten wat je bedoelt hoor Jelle. Het is bij mij en ik denk ook de andere niet veel anders zeker de eerste paar dagen is het het ergste⦠Maar goed nieuw ticket boeken en je hebt weer iets om naar uit te kijken lol2
Ja dat is echt zo als ik tertug kom eet dan zeker wel een paar weekjes bij een Thaise afhaal toko. Daarna weer uit de normale keuken maar probeer toch zo vaak mogelijk thais te eten.
Sterkte Jelle met het verwerken van je terugkomst en de Saaiheid in Belgieā¦
jelle een som tam voor u
http://farm2.static.flickr.com/1281/1347324462_3d638b233c.jpg
:drool::drool::drool::drool::drool::drool::drool:

deze is voor jou rik
Thanks Baco
Ik heb voor jou een ouderwetse hollandse pot gemaakt. Ik weet namelijk dat het geen pretje is om op dit moment op het rustige eiland te wonen en dat je het NL eten heeeel erg mist lol2
Rik gaat nu genieten van de som tam
Baco!! Heb je ook Gambaās op het menu staan?
Haha krijg je honger Iyong
Nou ja zeg! Ik precies zo!!! Ik had ze zelfs ālangā toen ik terug was! Na een paar dagen zat ik weer met die afgekloven vingertjes!:crybaby:
Ik denk dat dit voor iedereen ook wel een beetje hetzelfde is. Mijn persoontje heeft er ook last van hahaha