Sorry Frank voor mijn laattijdige reactie,was aan het chatten op het internet!
Betaald met een mastercard!maar ik heb bij air asia gaan informeren en ze betalen niet terug!
Moet als ik aankom in Bkk,proberen om mijn geval uit te leggen,dat het heelmaal niet mijn fout is,dat ik de vlucht mist.
Maar dat het te wijten is aan Turkishe Airlines!
Heb jij de info gelezen Esther,die ik hier heb neergepoot,het betrefd voor het europees luchtruim!
Nu Istanboel ligt naar mijn weten ook in het de europese zone??
Mastercard moet terugbetalen maar eerst moet je je vlucht missen !
Ik praat wel over platinium card hé !
Neem inlichingen bij mastercard !!! Please !
Je gaat verdorie naar je vriendin be relaxed!!
Be happy !!
Wat moet gebeuren zal ook …
Kijk er gewoon naar uit en sleur die problemen niet mee !!!
Wil je de mijne ( problemen ) neeeeeeee ik vertel ze zelfs niet , voel me klote !!!
Geniet verdorie!!!
een week gaat zo voorbij laat staan een jaar , ga en geniet het leven is zoals een jonge broze twijg ( die ooo zo broos is )!!!
Amaai wat een gelul he !!!
Jelle en marieke
Welkom in dit stom land :chin:
Waarom kaart je deze annulering niet aan bij EU claim, alleen als ze resultaat boeken vragen ze een percentage van de vergoeding,zij weten exact wat de regels zijn en je hoeft er zelf niet achteraan.
Theo
die vergoedingen voor het annuleren van een vlucht of vertragingen gelden toch alleen voor maatschappijen uit de eu en turkije is toch nog geen lid vd eu?
Goedemorgend iedereen,kom ff piepen want ik moet zodadelijk gaan werken!
Nu nog 8 nachtjes en dan zijn we weer weg naar Los,het zal me goed doen om andere lucht op te snuiven.
Ter info:
Compensatie bij annulering
Er is sprake van annulering als de geplande vlucht niet vertrekt (ook niet met vertraging). Net als bij overboeking heeft u recht op verzorging en moet de maatschappij alternatief vervoer aanbieden of u uw ticket terugbetalen.
Indien er geen sprake is van buitengewone omstandigheden (bijvoorbeeld weersomstandigheden die hinderlijk of gevaarlijk zijn voor een vlucht, uitbrekende oorlogen of epidemiën, stakingen, politieke instabiliteit, veiligheidsproblemen etc.) dan heeft u tevens recht op [een financiële vergoeding](Informatie over recht op vergoedingen bij vertraging of annulering van vlucht. compensatie bij overboeking of annulering). Dit recht vervalt indien u tijdig van tevoren op de hoogte bent gebracht en er alternatief vervoer is aangeboden. Duidelijke regels of afspraken hoe lang de periode tussen verwittiging en oorspronkelijk vertrektijd moet zijn is niet vastgelegd. Ook is het onduidelijk in welke gevallen alternatief vervoer niet acceptabel is. Wij kunnen ons voorstellen dat een bootreis van Los Angeles naar Amsterdam die weken duurt geen redelijk alternatief is voor een vlucht die normaliter ongeveer 13 uur duurt.
Goedemorgen Allemaal.
De zon schijnt lekker boven de wolken :zon02: en wij hebben te maken met regen :mad: wou op dit moment een wolk zijn…
Maar de laatste tijd is het druk op werk bijna geen tijd om mee te praten en of aanwezig te zijn blijf wel online om af en toe mee te kijken.
Kan niet w8ten tot me dag aanbreekt.
Alweer een avond vol voetbal… wordt er een beetje moe van al dat voetbal… Waneer besteden ze is aandacht aan Muaythai/K1/MMA is ook werldwijd bekent.
Een hele goedemorgen allemaal.
En alweer een nieuwe dag en weer een dag dichterbij >>>
hier is er regelmatig Muaythai op TVlol2
Ja dat heb ik ook gemerkt…
Tsja, voetbal is nu eenmaal verreweg de nummer 1 sport in Nederland…MuayThai/K1 komt er niet eens bij in de buurt… Voetbal op tv trekt dan ook veel meer kijkers dan MuayThai/K1…
Ja dat klopt maar een beetje meer aandacht kan toc geen kwaad. Want wij NL ers staan wel op nummer 1 qua muaythai/k1.
T is en blijft lastig Georges! Want als ik dan weer naar de info van Dave kijk. Had ie info al eerder gevonden en daaruit al mijn conclusies getrokken. Er is ons een redelijk alternatief geboden! We vliegen namelijk “slechts” 8 uur later en zijn ruim van te voren op de hoogte gesteld. Het is gewoon zuur dat jij je vlucht mist met Air Asia en in BKK moet blijven. Maar als ik dan jou bericht lees, dan lees ik én én. Dus én vergoeding én een redelijk alternatief. Pfff blijft lastig hoor! Het enige wat je denk ik kunt doen is een onafhankelijk iets benaderen. Zij kunnen je vast het antwoord geven.
Ik weet het gewoon even niet meer.
Ga maar eens even een broodje smeren. Ik weet het, erg vroeg. Maar moeten om 12.45 in het ziekenhuis zijn. Niets ernstig hoor. Mijn dochter heeft een aangeboren oogafwijking en nu moet ze voor controle.
Sterkte.
Succes!
En we zijn weer terug… weer gewoon worden aan het azerty-klavier.lol2
Vlucht zonder problemen verlopen, staking van de luchtverkeersleiding was gisterochtend al voorbij. (Oef, zou niet graag op Abu Dhabi vastgezeten hebben, dan liever op Bkklol2)
@George en Esther: geen blad invullen op vliegtuig, gewoon naar de balie gaan (wijst zichzelf uit, ze doen normaal ook nooit moeilijk).
Turkije ligt voor een klein deel (idd. Istanbul wordt in twee gesneden door de grens) in Europa en voor het overgrote deel in Azië. Officieel is het land nog geen lid van de Europese Unie, dus de regels voor vliegtuigmaatschappijen in Europa zullen hier volgens mij niet gelden.
De samensmelting van Oost en West maken deze stad wel ongelofelijk interessant en uniek. Al sinds duizenden jaren is deze plaats een smeltkroes van culturen en een belangrijke handelsplaats waar routes van overal elkaar kruisen…
Grts,
Jelle